آموزش اینستاگرام مارکتینگ (بازاریابی اینستاگرام)

چگونه تصاویری جذاب ایجاد کنید، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، و تعامل بیشتر در اینستاگرام داشته باشید.

اینستاگرام دومین شبکه پربازدید پس از فیس بوک است. رسانه اجتماعی محبوب اولین بصری بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون استوری اینستاگرام روزانه دارد.

همه و سگشان (به معنای واقعی کلمه) در پلت فرم رسانه های اجتماعی هستند.

"همه" شامل افراد، حیوانات خانگی و، حدس زدید، مشاغل است.

افزایش برندهایی که در این پلتفرم حضور پیدا کرده‌اند، به شدت افزایش یافته است. اوبرلو تخمین می زند که 71 درصد از مشاغل ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند. اما آیا ارزش وقت آن‌ها را دارد و آیا کسب‌وکار شما نیز باید روی پلتفرم باشد؟ پاسخ مثبت است و دلیل آن این است:

-اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون استوری اینستاگرام روزانه دارد.
-140 میلیون کاربر اینستاگرام در ایالات متحده وجود دارد.
-اینستاگرام دومین شبکه پربازدید پس از فیس بوک است. کاربران به طور متوسط 53 دقیقه در روز مرور می کنند.
-حدود 71 درصد از مشاغل ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند.
-نزدیک به 45 درصد از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 44 سال سن دارند.

 

واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفاده شخصی نیست. اکنون یک پلتفرم جهانی است که به برندها اجازه می‌دهد محتوای خود را انسانی کنند، استعدادهای جدید را جذب کنند، محصولات را به نمایش بگذارند و به مخاطبان خود الهام بخشند.

علاوه بر این، کاربران اینستاگرام نه تنها فعال هستند، بلکه درگیر هستند. حدود 59 درصد از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از سایت بازدید می کنند و حداقل 7 ساعت در هفته را صرف مرور محتوا و تعامل با دوستان و برندها می کنند.

اینستاگرام همچنین می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. هر ماه 130 میلیون کاربر اینستاگرام با محتوای خرید درگیر می شوند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برند و محصول خود را به روشی دوستانه و معتبر بدون فروش سخت به مشتریان خود تبلیغ کنید.

حتی با وجود تمام این آمار اینستاگرام، ممکن است هنوز مطمئن نباشید که چگونه شروع کنید. ما می دانیم که این پلتفرم در ابتدا می تواند کمی ترسناک باشد، و به همین دلیل است که این راهنما را ایجاد کرده ایم.

چرا در اینستاگرام بازاریابی کنید؟

چرا در اینستاگرام بازاریابی کنید؟

مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ماهیت بصری آن است. اگر کسب‌وکاری دارید که از طراحی محصول شما سود می‌برد یا اگر خدماتی دارید که نتیجه نهایی قابل توجهی دارد، اینستاگرام بهترین بستر برای نمایش آن محتوا است.

ویدئو، تصویر و تصویر همگی محتوای مناسبی برای این پلتفرم رسانه اجتماعی هستند، اما استراتژی بازاریابی شما در نهایت تعیین می‌کند که چه نوع محتوایی را منتشر کنید و چند وقت یکبار آن را پست کنید. ایجاد یک استراتژی قبل از ورود مستقیم به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، مهم نیست که چقدر برای کسب و کار دیگران مفید است، شما را بر روی اهداف و - مهمتر از همه - مخاطبان خود متمرکز می کند.

اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ با آغاز کار خود، طوفان جدیدی در فضای اینترنت به راه انداخت که تمام دنیا را در برگرفت. امروز همه‌گیری استفاده از این ابزار به حدی رسیده که احتمالا اگر کسی را ببینیم که تمایلی به حضور در آن ندارد، حسابی تعجب می‌کنیم!

از سوی دیگر احتمالا متوجه حضور اکثر برندها در فضای اینستاگرام شده‌اید. اما شاید از خودتان بپرسید، واقعا برای کسب و کارها حضور در فضای اینستاگرام به صرفه است؟ جواب یک «بله» بسیار بزرگ است! شاید بپرسید چرا؟ دلایل زیر را می‌توان برای این چرایی مطرح کرد:

در اینستاگرام یک میلیارد کاربر فعال وجود دارد و حدود ۵۰۰ میلیون استوری به صورت روزانه به اشتراک گذاشته می‌شود! بر اساس آمارهای غیررسمی در ایران نیز حدود ۲۵ میلیون کاربر ایرانی وجود دارد. پس استوری های جذاب و اطلاع از سایز استوری اینستاگرام مهم است.

حدود ۲۵ میلیون اکانت بیزینس در اینستاگرام فعال است.

حدود ۸۰%  کابران اینستاگرام حداقل صفحه یک برند را دنبال می‌کنند!

حدود ۷۲% از کابران اینستاگرام حداقل یک بار از طریق اینستاگرام با محصولی آشنا شده و آن را خریداری کرده‌اند!

با توجه به چنین آمارهایی به نظر می‌رسد دیگر این بستر صرفا برای گذاشتن چند عکس ساده و ارتباط با دوستان و استفاده‌های شخصی نیست. اینستاگرام به افراد و کسب و کارهایی که به دنبال برندسازی و کسب درآمد بیشتر هستند، اجازه می‌دهد تا ارتباط عمیق‌تری با مردم برقرار کنند و اهداف بازاریابی خود را با دقت و قدرت بیشتری دنبال کنند.


استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بسازید

استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بسازید

بسیاری از کسب‌وکارها برای حضور در هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تحت فشار هستند و استراتژی را فراموش می‌کنند. این اشتباه را نکن

از آنجایی که اینستاگرام با سایر سایت های اجتماعی محبوب بسیار متفاوت است، به یک استراتژی بازاریابی متمایز نیاز دارد. برای توسعه سبک منحصر به فرد برند خود از اینجا شروع کنید.

 

1. اهداف خود را برای اینستاگرام تعیین کنید.

قبل از شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، از خود (یا تیمتان) یک چیز بپرسید: چرا در اینستاگرام هستید؟ همانطور که پلتفرم محبوب است، پاسخ شما نباید این باشد: "... زیرا همه افراد دیگر هستند." برای موفقیت در اینستاگرام در درازمدت، باید هدف و اهداف مشخصی داشته باشید تا بتوانید زمان، انرژی و سرمایه گذاری پولی خود را توجیه کنید.

اینجا جواب درستی نیست شاید بخواهید از فید اینستاگرام خود برای پست کردن و فروش محصولات خود به مشتریان مانند انسان شناسی استفاده کنید. (بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک و محصولات فیزیکی به همین دلیل در اینستاگرام هستند.)

شاید شما از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای نمونه کارها استفاده می کنید تا دنبال کنندگان بتوانند محصول (یا خدمات) شما را در عمل ببینند .

شاید شما در اینستاگرام هستید تا به سادگی با ارسال نقل قول های انگیزشی و تصاویری سرگرم کننده، آگاهی از برند را ایجاد کنید

شاید بخواهید از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید تا فالوورها بتوانند افراد واقعی را که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند ببینند.

دلیلش هرچه باشد، ابتدا اهداف اینستاگرام خود را مشخص کنید. و حدس بزنید چه؟ اینستاگرام شما می‌تواند چندین هدف داشته باشد – می‌توانید تصاویر محصول را پست کنید و در عین حال محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را نیز به اشتراک بگذارید. این کمتر به نوع پست هایی است که به اشتراک می گذارید و بیشتر به دلیل به اشتراک گذاری آنها مربوط می شود. اگر دلیل آن را می دانید، می توانید بدانید که چگونه عملکرد خود را اندازه گیری کنید و از ابزارهای Instagram Analytics استفاده کنید.

 

2. مخاطبان هدف اینستاگرام خود را مشخص کنید.

قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام، مخاطبانی را که می خواهید به آنها برسید مشخص کنید. اگر استراتژی های بازاریابی دیگری دارید، از آنها استفاده کنید تا تلاش های خود را ثابت نگه دارید. فراموش نکنید که عواملی مانند سن، مکان، جنسیت، درآمد، علایق، انگیزه ها و نقاط درد را در نظر بگیرید.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ رویدادهای محبوب و هشتگ های مورد علاقه مرتبط با کسب و کار خود را رصد کنید. ببینید چه کسانی از این هشتگ ها استفاده می کنند و با آنها درگیر هستند و نمایه های آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید به دنبال کنندگان رقیب خود نگاهی بیندازید. اینستاگرام تعریف مخاطبان را آسان می کند.

 

3. تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید.

بعد از اینکه مخاطبان اینستاگرام خود را مشخص کردید، یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید سایر بازاریابان در زمینه شما چه پست هایی می گذارند.

اگر از قبل رقبای برتر خود را می شناسید، با بررسی پروفایل اینستاگرام آنها شروع کنید. اگر نه، عبارات مربوط به کسب و کار و صنعت خود را جستجو کنید تا حساب های مشابه را بیابید.

یک ممیزی سریع از حساب‌های مرتبط انجام دهید تا ببینید چه پست‌هایی بیشترین تعامل را دارند، از چه هشتگ‌های پرطرفداری استفاده می‌کنند، زیرنویس‌های آن‌ها چیست، چقدر پست می‌کنند و چقدر سریع رشد می‌کنند. این اطلاعات می تواند به عنوان معیاری باشد که شما شروع به رشد حساب خود می کنید.

هنگام ممیزی محتوای رقبای خود، به فرصت هایی که ممکن است از دست داده باشند توجه داشته باشید. افزودن محتوای منحصر به فرد به این ترکیب به کسب و کار شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شود.

 

4. یک تقویم سرمقاله را پیکربندی کنید.

ایجاد یک تقویم تحریریه می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و مدیریت حضور در اینستاگرام کمک کند. تقویم خود را با انواع پست اینستاگرام پر کنید و از قبل برای زیرنویس ها، هشتگ ها و زمان ارسال پست برنامه ریزی کنید.

تقویم تحریریه شما همچنین مکانی عالی برای ثبت رویدادهای کلیدی برای برجسته کردن در حساب اینستاگرام شما، مانند راه اندازی محصول جدید یا پیشنهادات ویژه است. با یک تقویم سرمقاله، می توانید به جای تلاش برای پست های لحظه آخری، مراقب فرصت های لحظه ای باشید.

 

5. یک برند ثابت در اینستاگرام بسازید.

محتوای تصادفی یا نامتجانس مخاطبان شما را گیج می کند و می تواند باعث از دست دادن فالوورهای شما شود. برای جلوگیری از این امر، زیبایی برند را در حساب اینستاگرام خود حفظ کنید.

با فکر کردن در مورد شخصیت برند خود، مشخص کنید که این چگونه به نظر می رسد. ارزش های برند شما چیست؟ مشتریان و کارمندان شما چگونه برند شما را تعریف می کنند؟ آیا شما جسور، بازیگوش، سرسخت یا ماجراجو هستید؟

شخصیت برند آپارتمان درمانی روشن، تمیز و منظم است و حساب آن هر سه این ویژگی را منعکس می کند. در حالت ایده‌آل، زیبایی‌شناسی برند به شناسایی برند شما کمک می‌کند، به این معنی که شخصی می‌تواند تصویر شما را در فید خود ببیند و فوراً بدون دیدن نام بداند که متعلق به شماست.

هنگامی که شخصیت برند خود را مشخص کردید، محتوای خود را برای مطابقت اصلاح کنید. این حتی می تواند برای پالت رنگ استفاده شده در عکس های شما نیز اعمال شود.

زیبایی شناسی برند فقط به جلوه های بصری صدق نمی کند. همچنین سعی کنید تصاویری را با در نظر گرفتن روایت برند خود ارسال کنید. گنجاندن داستان‌های جذاب در زیرنویس‌ها می‌تواند برند شما را مرتبط‌تر کند.

به عنوان مثال، فید Red Bull دارای تعداد زیادی تصاویر و ویدیوهای پر انرژی است که به داستان برند آن می افزاید.

 

6. تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

افزایش فالوورهای شما به زمان و انرژی جدی نیاز دارد. ممکن است وسوسه شوید که راه آسان را انتخاب کنید و دنبال کننده بخرید ... این کار را نکنید! خرید فالوور در واقع باعث ایجاد تعامل نمی شود، این چیزی است که شما برای اطمینان از دیده شدن پست های خود به آن نیاز دارید. (همچنین تغییرات API اخیر اینستاگرام به طور خودکار آن فالوورها را حذف می کند!)

در اینجا چیزی است که می توانید برای ایجاد یک دنبال کننده به روش صحیح روی آن تمرکز کنید.

مطمئن شوید که نام کاربری شما قابل تشخیص و جستجو باشد. اگر مردم نتوانند شما را پیدا کنند، نمی توانند شما را دنبال کنند! بیوگرافی خود را پر کنید این آخرین چیزی است که یک نفر قبل از اینکه تصمیم بگیرد شما را دنبال کند می بیند، بنابراین مطمئن شوید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.
پس از بهینه سازی نمایه شما (که در این قسمت در مورد آن صحبت کردیم)، شروع به ارسال پست کنید. این ایده خوبی است که قبل از اینکه واقعاً با مردم درگیر شوید، فید خود را با ده تا 15 پست با کیفیت بالا پر کنید. اگر کاربران از نمایه شما بازدید کنند و آن را خالی بیابند، احتمالاً شما را دنبال نخواهند کرد.
سپس، شروع به دنبال کردن حساب هایی کنید که به شما علاقه مند هستند و به تجارت شما مربوط می شوند. اینستاگرام را مانند یک جامعه در نظر بگیرید و به دنبال کسب‌وکارهای دیگر در منطقه خود یا تأثیرگذارانی باشید که ممکن است از محصول یا خدمات شما لذت ببرند. همانطور که اکانت‌ها را دنبال می‌کنید، اینستاگرام موارد مرتبطی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید آنها را نیز دنبال کنید.

بعد از اینکه یک حساب کاربری را دنبال کردید، با محتوای آن تعامل کنید. این طبیعی ترین راه برای جلب توجه به حساب اینستاگرام خود بدون اسپم است. وقتی حسابی را دنبال می‌کنید یا با آن تعامل می‌کنید، مالک حساب اعلانی دریافت می‌کند. این می تواند باعث شود که آنها حساب شما را بررسی کنند و شروع به دنبال کردن شما کنند. همیشه از فالوورهای خود با پاسخ دادن به نظرات آنها و تعامل با محتوای آنها قدردانی کنید.
دیگران را تشویق کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. از سفیران برند دعوت کنید تا حساب شما را به اشتراک بگذارند یا با حساب های مشابه همکاری کنند.


کسب و کار خود را در اینستاگرام معرفی کنید

کسب و کار خود را در اینستاگرام معرفی کنید

هنگامی که یک پایگاه فالوور اختصاصی ایجاد کردید، می توانید شروع به تبدیل آن فالوورها به مشتریان پولی کنید. در اینجا چند استراتژی وجود دارد.

تبلیغات: معاملات، تخفیف‌ها و سایر پیشنهادات راهی عالی برای افزایش فروش برای اولین بار با مخاطبان اینستاگرام شما هستند. حتماً آنچه را که فالوورهای شما برای دریافت پیشنهاد باید انجام دهند را درج کنید و مهلتی را برای ایجاد احساس فوریت ذکر کنید.
مسابقات: چه راهی بهتر از اینکه اجازه دهید کسی محصول شما را امتحان کند، مشتری شوید؟ مسابقاتی را اجرا کنید که برای شرکت در آنها نیاز است که شخصی حساب کاربری شما را دنبال کند یا با هشتگ پست کند.
خیریه: 81 درصد از هزاره ها انتظار دارند که شرکت ها تعهد عمومی به امور خیریه بدهند. انجام این کار می تواند برای برند شما وابستگی ایجاد کند و به تبدیل فالوورها به مشتری کمک کند. 
تیزرها: اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای نشان دادن اجمالی به مخاطبان شما از محصولات جدید قبل از در دسترس بودن است. در حالی که نمی خواهید فیدهای فالوورهای خود را فقط با عکس های محصول اسپم کنید، چند تصویر می توانند هیجان ایجاد کنند.
لایو اینستاگرام: به نمایش گذاشتن یک محصول یا خدمات جدید با استفاده از لایو اینستاگرام فکر کنید. سپس، با قرار دادن لینک خرید در بیو، کاربران را به خرید سوق دهید.


همچنین فراموش نکنید که از لینک موجود در بیو اینستاگرام و همچنین نکات برجسته استوری اینستاگرام خود استفاده کنید زیرا این موارد می توانند فالوورها را به وب سایت، وبلاگ و صفحات محصول شما متصل کنند.

در آخر، حتما اینستاگرام خود را در کانال های دیگر تبلیغ کنید. دکمه اشتراک گذاری اجتماعی اینستاگرام را در وب سایت خود قرار دهید و اینستاگرام خود را در سایر سیستم عامل های اجتماعی به اشتراک بگذارید. گاهی اوقات سریعترین راه برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر این است که به سادگی آنها را بخواهید!


چگونه یک اکانت تجاری اینستاگرام بسازیم؟

چگونه یک اکانت تجاری اینستاگرام بسازیم؟

قبل از شروع، مهم است که توجه داشته باشیم که اینستاگرام برای محتوای لحظه ای در نظر گرفته شده است. برای مرتبط ماندن در بین مخاطبان خود، باید منابع مورد نیاز برای پست کردن منظم را سرمایه گذاری کنید.

بهترین راه برای جذب فالوورهای خود این است که پروفایل اینستاگرام خود را به روز نگه دارید. در زیر، نحوه ایجاد و حفظ یک پروفایل اینستاگرام موفق را بررسی خواهیم کرد.

اگر قبلاً آن را ندارید، برنامه اینستاگرام را از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید. شما می توانید محتوا را در وب سایت اینستاگرام مشاهده کنید، اما نمی توانید آن را از طریق دسکتاپ خود آپلود کنید. برای آن به برنامه نیاز خواهید داشت.

 

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی ثبت نام کلیک کنید

وقتی برنامه اینستاگرام را باز می کنید، دو انتخاب برای ایجاد یک حساب اینستاگرام برای کسب و کار خود خواهید داشت: با فیس بوک وارد شوید یا با تلفن یا ایمیل ثبت نام کنید. حتما با یک ایمیل تجاری ثبت نام کنید تا پروفایل اینستاگرام شما به حساب شخصی فیس بوک شما مرتبط نباشد. (به ما اعتماد کنید، شما نمی خواهید این کار را انجام دهید!)

مرحله 2: جزئیات حساب خود را وارد کنید.

در زیر نام کامل، نام واقعی کسب و کار خود را وارد کنید تا نمایه شما برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص باشد. این نام چیزی است که در نمایه شما نمایش داده می شود. این نام کاربری حساب شما نیست (یا برای آن دسته از افراد توییتر).

مرحله 3: یک نام کاربری انتخاب کنید.

نام کاربری نامی منحصر به فرد برای نمایه شماست و به حساب های دیگر اجازه می دهد تا با نام تجاری شما درگیر شوند.

نام کاربری را انتخاب کنید که قابل تشخیص باشد و به راحتی پیدا شود. اگر نام کسب و کار شما انتخاب شده است، سعی کنید قسمت اول نام کسب و کار خود را در نام کاربری خود نگه دارید. توجه: می‌توانید نام کاربری خود را بعداً در تنظیمات حساب خود به‌روزرسانی کنید، بنابراین اگر می‌خواهید در آینده آن را تغییر دهید نگران نباشید.

مرحله 4: یک عکس پروفایل را انتخاب کنید.

عکس نمایه شما اولین تاثیر شما بر بازدیدکنندگان جدید است. به همین دلیل، تصویر خود را با مارک تجاری و نشانگرهای بصری خود سازگار نگه دارید.

استفاده از لوگوی خود یا تصویر آشنا دیگری را در نظر بگیرید. عکس‌های پروفایل اینستاگرام به‌طور خودکار به صورت دایره‌ای برش داده می‌شوند، بنابراین در گوشه‌های تصویر خود جای خالی بگذارید.

مرحله 5: مرحله بعدی - بیوگرافی اینستاگرام شما.

بایو اینستاگرام حداکثر 150 کاراکتر دارد، بنابراین هدف شما در اینجا خلاصه ای مستقیم و مختصر از این است که چه کسی هستید و چرا مردم باید شما را دنبال کنند. با استفاده از یک اشاره شخصیت به مخاطبان خود درباره کسب و کار خود بگویید. بایوس اینستاگرام قابل جستجو نیست، بنابراین نگران کلمات کلیدی یا هشتگ ها نباشید (که در زیر به آنها بیشتر می پردازیم).

در بیو خود، می توانید کاربران را به انجام یک اقدام خاص مانند استفاده از یک هشتگ خاص یا بازدید از وب سایت خود تشویق کنید. بیوگرافی شما تنها جایی است که می توانید یک URL قابل کلیک ارائه دهید و ترافیک را به یک سایت خارجی هدایت کنید.

به همین دلیل، معمولاً کسب و کارها URL ویژه خود را به روز می کنند تا با آخرین پست خود هماهنگ شوند. اگر تصمیم دارید پیوندی اضافه کنید، حتماً از کوتاه‌کننده پیوند مانند سازنده URL پیگیری HubSpot یا ابزاری مانند Bitly، Goo.gl یا Linktr.ee استفاده کنید تا نمایه‌تان درهم به نظر نرسد. URL های ردیابی شده همچنین به شما کمک می کنند تا میزان ترافیکی که اینستاگرام به سمت وب سایت شما هدایت می کند را بهتر درک کنید.

نکته حرفه ای: برای ویرایش های بعدی، روی دکمه ویرایش نمایه در نمایه خود کلیک کنید تا عکس، نام، نام کاربری، بیو و URL خود را تغییر دهید.

مرحله 6: تنظیمات خود را انجام دهید.

روی سه خط انباشته شده در گوشه سمت راست بالای نمایه خود کلیک کنید، سپس روی تنظیمات در پایین پنجره کلیک کنید. (در زیر نام کاربری خود، چند پیوند را مشاهده خواهید کرد که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.)

در تنظیمات خود، می‌توانید کارهایی مانند تغییر رمز عبور، مشاهده پست‌هایی که دوست داشته‌اید، فعال کردن اعلان‌ها و موارد دیگر را انجام دهید. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید فوراً بررسی کنید.

تنظیمات استوری خود را مدیریت کنید - جایی که می توانید مدیریت کنید که چه کسانی می توانند استوری های اینستاگرام شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند (که در زیر به آن می پردازیم). توصیه می کنیم به همه دنبال کنندگان خود اجازه دهید داستان های شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند تا تعامل برند را افزایش دهند. از تنظیمات خود، روی Privacy > Story کلیک کنید تا به کنترل های داستان خود دسترسی پیدا کنید. (همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت چپ بالا هنگام ارسال یک داستان به این مورد دسترسی داشته باشید.)

تغییر به یک حساب حرفه ای - این به شما امکان می دهد نمایه خود را به عنوان یک نمایه تجاری شناسایی کنید. ویژگی ابزارهای کسب و کار اینستاگرام تماس با شما را برای کاربران آسان می کند، بینش عمیقی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد محتوای خود را تبلیغ کنید. کسب و کار شما باید یک صفحه کسب و کار فیس بوک داشته باشد تا به پروفایل تجاری اینستاگرام تبدیل شود. از تنظیمات خود، روی Account > Switch to Professional Account برای دسترسی به این ویژگی ها کلیک کنید.

تغییر به یک حساب تجاری یا سازنده - این تنظیم را انتخاب کنید، به فیس بوک وارد شوید و به اینستاگرام اجازه دهید صفحات شما را مدیریت کند. یک صفحه فیس بوک را برای اتصال به پروفایل اینستاگرام خود انتخاب کنید. (برای اتصال این دو پلتفرم باید مدیر صفحه فیس بوک باشید.)

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات مربوطه را از صفحه فیس بوک شما برای ویرایش شما وارد می کند. اکنون یک پروفایل تجاری در اینستاگرام دارید. فراموش نکنید که از ویژگی هایی که با این نوع حساب ها ارائه می شود مانند اطلاعات نمایه استفاده کنید.

حساب خصوصی - در اینجا می توانید نمایه خود را از عمومی به خصوصی تغییر دهید. اینستاگرام به طور خودکار نمایه شما را روی عمومی تنظیم می کند - ما تغییر آن را توصیه نمی کنیم! به عنوان یک کسب و کار، از کاربران می خواهید که پست های شما را ببینند و بدون هیچ مانعی کسب و کار شما را دنبال کنند. از تنظیمات خود، روی Privacy > Account Privacy کلیک کنید و مطمئن شوید که خاموش است.

 

نظرات - این تنظیم به شما امکان می دهد نظرات را با کلمات یا عبارات کلیدی خاصی مخفی کنید. برای این کار باید کلمات و عبارات خاص را در تنظیمات اینستاگرام خود وارد کرده و قابلیت را روشن کنید. دریافت نظرات هیجان‌انگیز و دلگرم‌کننده است، اما برخی نظرات ممکن است برخلاف ارزش‌های برند باشد یا به مخاطبان شما توهین کند. از تنظیمات خود، روی Privacy > Comments کلیک کنید تا اینها به روز شوند.

اضافه کردن اکانت های اضافی اینستاگرام - حداکثر پنج حساب اضافه کنید و بدون ورود و خروج بین آنها جابجا شوید. این ویژگی همچنین به شما این امکان را می دهد که چندین نفر را در یک زمان به یک حساب کاربری وارد کنید. برای افزودن حساب، روی افزودن حساب در پایین تنظیمات خود کلیک کنید. نام کاربری و رمز عبور حسابی را که می خواهید اضافه کنید وارد کنید. برای جابه‌جایی بین حساب‌ها، به نمایه خود بروید و روی نام کاربری خود در بالای صفحه ضربه بزنید. حسابی را که می‌خواهید به آن جابجا شوید انتخاب کنید.

 


انواع پست های اینستاگرام

انواع پست های اینستاگرام

اکنون که اکانت اینستاگرام خود را ایجاد و بهینه کرده اید، زمان آن رسیده است که شروع به ارسال محتوای عالی کنید. اینستاگرام به شما امکان می دهد انواع مختلفی از محتوا از جمله عکس، فیلم و استوری را پست کنید.

بیایید در مورد انواع مختلف پست اینستاگرام و برخی از بهترین روش ها برای تشویق تعامل صحبت کنیم.

 

تصاویر

رایج ترین پست در اینستاگرام یک پست تصویری است. هنگام ارسال تصاویر، عکس های متنوعی را به اشتراک بگذارید. تنوع نشان می دهد که برند شما متنوع است و دنبال کنندگان شما را به روش های مختلف درگیر می کند.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که کاربران اینستاگرام به دنبال پست های واقعی از برندها هستند - نه تبلیغات آشکار. سعی کنید فرهنگ شرکت خود را با عکس های سبک زندگی و نگاه های پشت صحنه به تصویر بکشید. از ارسال عکس های زیاد از محصول خود خودداری کنید.

مثال: اینستاگرام نایک شامل عکس‌های محصول می‌شود، اما اکثریت آن‌ها ورزشکاران واقعی، کنسرت‌ها و دیگر انواع محتوا را نشان می‌دهند که شخصیت برند نایک را به طور کلی ارتقا می‌دهند.

همانطور که شروع به کاوش در پلتفرم می کنید، خواهید دید که انواع بی شماری از تصاویر وجود دارد که می توانید در حساب خود پست کنید. خلاق باش! به هر مفهوم یا سبکی که فکر می کنید برای برند شما خوب عمل می کند توجه داشته باشید.

پست های پشت پرده
این پست‌ها نگاهی اجمالی به بخشی از کسب‌وکار شما دارند که مردم معمولاً نمی‌بینند. مهم است که آنها صحنه‌ای به نظر نرسند - اصالت کلیدی است!

بازنشر از کارمندان
محتوای عالی می تواند درست در مقابل شما … در اینستاگرام کارمندان شما باشد. (فقط حتما پوستر اصلی را برچسب گذاری کنید یا اعتبار دهید.) ارسال مجدد عکس از کارمندان شما یک راه آسان برای تنظیم محتوای معتبر و انسانی کردن کسب و کار شما است. نه تنها مخاطبان شما با برند شما درگیر خواهند شد، بلکه شروع به "پیوند" با کارمندان شما خواهند کرد.

پست های آموزشی
پست‌های آموزشی نکات مهمی در مورد نحوه انجام یا ساختن چیزی ارائه می‌دهند. عکس‌ها یا فیلم‌ها معمولاً دستورالعمل‌ها را به‌گونه‌ای ارائه می‌کنند که سریع و آسان دنبال شوند.

پست های اینفلوئنسر
پست های اینفلوئنسر از شهرت یک سلبریتی یا چهره عمومی شناخته شده برای تبلیغ برند شما استفاده می کنند. این پست ها اغلب شامل تصویری از اینفلوئنسر است که از محصول شما استفاده می کند یا با آن تعامل دارد. یکی از مزایای اصلی پست های اینفلوئنسر، جلب توجه مخاطبان دیگر است.

پست های انگیزشی
یک پست انگیزشی یک تصویر ساده را با یک نقل قول یا متن نشاط‌آور ترکیب می‌کند. این پست ها مخاطبان شما را تشویق می کنند و ارزش های برند شما را تقویت می کنند. در حالی که موثر هستند، سعی کنید این موارد را به میزان کمی ارسال کنید تا از ظاهری جذاب جلوگیری کنید.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر
مشابه ارسال مجدد کارمندان، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) محتوایی است که توسط طرفداران و دنبال کنندگان شما تنظیم شده است. پست های برچسب گذاری شده شما و پست هایی با هشتگ برند شما منبع خوبی برای UGC هستند.

اشتراک‌گذاری عکس‌های طرفداران و دنبال‌کنندگان خود نه تنها به پوستر اصلی احساس خوبی می‌دهد، بلکه نشان می‌دهد که واقعاً به مشتریان خود اهمیت می‌دهید. فقط مطمئن شوید که پست اصلی را با یک برچسب یا در کپشن ثبت کنید. برای ارسال مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر، از پست اصلی عکس بگیرید و آن را برش دهید یا از یک برنامه ارسال مجدد استفاده کنید.

جک خبری (پست های تعطیلات پرطرفدار)
به نظر می رسد این روزها برای همه چیز "تعطیلات" وجود دارد. رویدادهایی مانند روز ملی خواهر و برادر و روز ملی بستنی باعث ایجاد تعامل زیادی در رسانه های اجتماعی می شود. با شرکت در یک روند محلی، ملی یا جهانی به سرگرمی بپیوندید. یک پست خبری یک راه عالی برای ارسال محتوای طنز است که مربوط به رویدادهای ساده لوحانه است.


ثبت و ویرایش عکس های اینستاگرام

ثبت و ویرایش عکس های اینستاگرام

اکنون که مواردی را که می‌توانید در اینستاگرام پست کنید بررسی کرده‌ایم، بیایید راه‌هایی را مرور کنیم تا مطمئن شویم محتوای شما موفق است. بر خلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، طرح‌بندی ساده پروفایل اینستاگرام شما را مجبور می‌کند بر کیفیت محتوا تمرکز کنید و نه کمیت.

در حالی که این برای تعامل عالی است، به این معنی است که شما نمی توانید محتوای متوسط را پنهان کنید. تمام تلاش خود را برای استفاده از تصاویر با وضوح بالا در فید اینستاگرام خود انجام دهید.

تصاویر مربع باید 1080 x 1080 پیکسل باشند. تصاویر منظره باید 1080 x 566 پیکسل و تصاویر نمایه باید 1350 x 1080 پیکسل باشند. صرف نظر از اندازه ای که آپلود می کنید، هر تصویر به صورت مربع در فید نمایه شما نشان داده می شود.

 

چگونه با گوشی هوشمند خود یک عکس عالی بگیرید

ممکن است به این فکر کنید که چگونه می‌توانم بدون دوربین باکیفیت عکسی عالی و باکیفیت بگیرم؟ جای نگرانی نیست! فناوری دوربین گوشی به قدری پیشرفته شده است که اکنون با دوربین های هزار دلاری رقابت می کند.

عکاسی شگفت‌انگیز دیگر به کسانی که دوربین‌های حرفه‌ای دارند محدود نمی‌شود. شما (بله، شما!) می توانید با استفاده از ابزاری که از قبل در دست دارید، عکس های چشم نوازی بگیرید که مخاطبان شما دوست خواهند داشت. در اینجا چند نکته برای افزایش فالوور و تعامل اینستاگرام وجود دارد.

1. از قانون یک سوم پیروی کنید.
برای بهبود فورا ترکیب عکس خود، خطوط شبکه دوربین خود را روشن کنید. هدف خود را در محل تقاطع یک مجموعه از خطوط عمودی و افقی قرار دهید. این تکنیک که به قانون یک سوم معروف است در بین نقاشان، تصویرگران و عکاسان محبوب است.

قرار دادن سوژه خارج از مرکز باعث ایجاد عدم تعادل جزئی می شود که توجه بیننده شما را به خود جلب می کند. برای روشن کردن خطوط شبکه خود (در آیفون)، به Settings > Photos & Camera بروید و Grid را روشن کنید.

2. روی یک موضوع واحد تمرکز کنید.
برای بهبود فورا ترکیب عکس خود، خطوط شبکه دوربین خود را روشن کنید. هدف خود را در محل تقاطع یک مجموعه از خطوط عمودی و افقی قرار دهید. این تکنیک که به قانون یک سوم معروف است در بین نقاشان، تصویرگران و عکاسان محبوب است.

قرار دادن سوژه خارج از مرکز باعث ایجاد عدم تعادل جزئی می شود که توجه بیننده شما را به خود جلب می کند. برای روشن کردن خطوط شبکه خود (در آیفون)، به Settings > Photos & Camera بروید و Grid را روشن کنید.

3. از فضای منفی استفاده کنید.
فضای منفی فضای خالی اطراف سوژه شماست. گذاشتن فضای منفی در اطراف سوژه، توجه را به کانون مورد نظر تصویر شما جلب می کند و از شلوغ به نظر رسیدن آن جلوگیری می کند.

4. به دنبال دیدگاه های جالب باشید.
مردم عادت دارند دنیا را از سطح چشم ببینند. برای ایجاد عکس های جالب و با طراوت، از نماهای مختلف استفاده کنید. پرسپکتیو عکسبرداری خود را تغییر دهید تا از دید پرنده یا کرم چشم عکس بگیرید. برای یافتن دیدگاه‌های جدید در مورد مناظر رایج، زوایای مختلف را آزمایش کنید.

5. از تقارن و الگوها استفاده کنید.
چشم انسان به طور طبیعی به سمت اشکال و اجسام متقارن کشیده می شود. گاهی اوقات، بهتر است قانون یک سوم را بشکنید و صحنه را در کادر خود متمرکز کنید. خطوط پیشرو یکی دیگر از شکل های خاص تر تقارن است که چشم را به عکس می کشاند. مردم نیز به سمت الگوها کشیده می شوند. یک الگو می تواند ساخته دست بشر باشد، مانند کف کاشی، یا طبیعی، مانند گلبرگ روی گل یا درخت انگور روی دیوار. برای اینکه چیزها واقعاً جالب باشند، الگو را با سوژه خود جدا کنید.

6. از نور طبیعی استفاده کنید.
نورپردازی استاندارد بالای سر، سایه ها و هایلایت های خشن ایجاد می کند که مناطق تیره و روشن ناخواسته ای را در عکس های شما ایجاد می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، تا حد امکان از نور طبیعی نرم استفاده کنید. سعی کنید در کنار پنجره عکس بگیرید، و برای عکس های بیرون از خانه، نیم ساعت قبل از غروب خورشید و پس از طلوع خورشید اغلب چشمگیرترین نور را ارائه می دهد زیرا خورشید در افق پایین است.

 

نحوه افزودن فیلتر و ویرایش عکس ها

تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از عکس ها اینقدر خوب به نظر می رسند؟ احتمالاً به نحوه ویرایش آن مربوط می شود. ویرایش عکس‌ها فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌تواند به شدت بر کیفیت تأثیر بگذارد. به لطف ابزارها و فیلترهای داخلی اینستاگرام، ویرایش عکس ها بسیار ساده است. این نکات را دنبال کنید تا آن عکس ناهار خانگی خود را شبیه یک شاهکار آشپزی کنید.

ابتدا با یک عکس عالی شروع کنید (با استفاده از نکات بالا). اگر عکس‌ها دارای ترکیب بندی یا نور ضعیف باشند، هیچ ویرایشی نمی‌تواند آن‌ها را اصلاح کند.

از برنامه های دیگر برای ویرایش عکس خود استفاده کنید. Facetune 2 یک برنامه ویرایش رایگان است که به شما امکان می دهد جلوه هایی مانند HDR و کنتراست تونال را اعمال کنید و همچنین روشنایی، کنتراست و اشباع را تنظیم کنید. VSCO همچنین یکی دیگر از برنامه های ویرایش محبوب با فیلترهای رایگان متعدد است که شبیه سهام فیلم های محبوب است.

مرحله 1: عکس خود را آپلود کنید و یک فیلتر را انتخاب کنید.
هنگامی که عکس ویرایش شده خود را در اینستاگرام آپلود می کنید، به طور خودکار عکس شما را به شکل مربع برش می دهد. برای بازگرداندن آن به عرض اصلی، نماد را با دو فلش رو به بیرون فشار دهید. در این مرحله، می‌توانید فیلترهای اینستاگرام اضافی اضافه کنید - اما خیلی دیوانه نشوید. هر فیلتر اینستاگرام شخصیت خاص خود را دارد که می تواند یک عکس را به شدت تغییر دهد.

مرحله 2: در مرحله بعد، سعی کنید لوکس عکس خود را تنظیم کنید.
طبق گفته اینستاگرام، "Lux نوردهی را متعادل می کند و روشنایی بسیار مورد نیاز را برای عکس ها فراهم می کند." ساخت لوکس می تواند تصویر شما را پر جنب و جوش تر کند و جزئیات را به نمایش بگذارد. برای انجام این کار، نماد عصا را در بالای صفحه فشار دهید و سطح را تنظیم کنید.

مرحله 3: با استفاده از ابزارهای ویرایش اینستاگرام، تغییرات نهایی را انجام دهید.
برای تنظیم تراز، روشنایی، کنتراست، ساختار و موارد دیگر، Edit را فشار دهید. برای افزودن جزئیات نهایی و انتشار، پس از اتمام کار، Next را فشار دهید.

 

ویدئو

اینستاگرام همچنین به شما امکان می‌دهد ویدیوها را آپلود کنید - به شرطی که طول آن یک دقیقه یا کمتر باشد.

می توانید ویدیوهای ویرایش شده حرفه ای را از رایانه خود یا ویدیوهایی را که در یک برنامه تلفن همراه ویرایش کرده اید بارگیری کنید. Splice یک ابزار ویرایش رایگان (از همان افرادی است که GoPro را ساخته اند) که به شما امکان می دهد چندین کلیپ را با هم برش دهید و انتقال، عنوان و موسیقی را اضافه کنید.

ویدیوهای اینستاگرام به طور پیش فرض بدون صدا پخش می شوند. به همین دلیل، مطمئن شوید که حداقل چند ثانیه اول ویدیوهای شما برای فهمیدن نیازی به صدا ندارند. می‌توانید از شرح خود استفاده کنید یا از بینندگان بخواهید صدا را روشن کنند.

 

بومرنگ ها

اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی ضربه بزنید. این دوربین درون برنامه ای است. همچنین می توانید با کشیدن انگشت به سمت راست روی صفحه به این مورد دسترسی داشته باشید.

به تنظیمات پایین توجه کنید. تنظیم Normal که دوربین به طور پیش فرض روی آن تنظیم شده است، عکس های ثابت می گیرد. خواهید دید که اولین تنظیم سمت راست Boomerang است، که ویدیوهای سه ثانیه ای و حلقه ای را که به جلو و عقب پخش می شوند طول می کشد.

بومرنگ‌ها به شما امکان می‌دهند تا یک چرخش عجیب و غریب در ویدیوی سنتی قرار دهید. بومرنگ‌ها با استفاده از انبوه عکس‌ها و دوختن آن‌ها به یکدیگر برای یک ویدیوی کوتاه و تکراری ایجاد شده‌اند. این نوع پست‌ها برای شرایطی مانند پریدن، برشته کردن لیوان، یا پرتاب کردن سرگرم کننده هستند.

همچنین می توانید اپلیکیشن بومرنگ اینستاگرام را دانلود کنید تا مکانی مجزا برای گرفتن فیلم های بومرنگ داشته باشید.

 

هایپرلپس

آیا ویدیویی دارید که برای اینستاگرام خیلی طولانی باشد؟ Hyperlapse را از اینستاگرام بررسی کنید، که به شما امکان می دهد ویدیوهای طولانی را به محتوای کوتاه تر و قابل ارسال تراکم کنید.

با تثبیت‌کننده داخلی، ویدیوهای صاف و تایم لپس ایجاد می‌کند. برای ایجاد ویدیوهای Hyperlapse خود، برنامه را دانلود کنید و به آن اجازه دسترسی به دوربین خود را بدهید. برای توقف و شروع ضبط‌هایتان، یک بار روی دایره ضربه بزنید. پس از اتمام ضبط، می توانید سرعت پخش را بین 1x و 12x انتخاب کنید. ویدئوی Hyperlapse نهایی را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعدا آپلود شود.

 

ریلز

رقیب مستقیم TikTok، Reels یکی از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام است. کاربران می توانند تقریباً برای هر هدفی، حلقه های سرگرم کننده و جذاب 15 یا 30 ثانیه ای از محتوا ایجاد کنند. آموزش‌های سریع، چالش‌های رقص، و ویدیوهای اطلاعاتی همگی در Reels جای می‌گیرند.

قرقره ها صفحه کاوش خود را دارند که پر از محتوای ایجاد شده با استفاده از این ویژگی است. ویدیوها، تصاویر، داستان‌ها و پست‌های تلویزیون IG معمولی در اینجا نمایش داده نمی‌شوند، بنابراین کسب‌وکار شما می‌تواند فرصتی عالی برای مشاهده تعامل مخاطبانتان با این نوع محتوا داشته باشد.

چگونه در ریلز اینستاگرام پست کنیم

مرحله 1: ویژگی Reels را باز کنید.

روی نماد مثبت در بالای صفحه اصلی ضربه بزنید. سپس روی Reels در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

مرحله 2: تنظیمات خود را تنظیم کنید.
پنج تنظیمات قابل تنظیم وجود دارد که می توانید قبل از ضبط حلقه خود پیکربندی کنید.

زمان سنجی
یک حلقه 15 یا 30 ثانیه ای را انتخاب کنید.

موسیقی
با جستجوی آهنگ یا آهنگساز در نوار جستجو، موسیقی را از بین هنرمندان و ژانرهای مورد علاقه خود انتخاب کنید.

سرعت
با انتخاب سرعت آهسته‌تر یا سریع‌تر برای ضبط، یک نسخه آهسته یا سریع‌تر از حلقه خود ایجاد کنید.

جلوه ها
هر فیلتر یا افکتی را برای ضبط حلقه خود اعمال کنید.

تایمر
یک تایمر برای ضبط خودکار یک حلقه تنظیم کنید. این ویژگی قبل از شروع ضبط Reel یک شمارش معکوس سه یا ده ثانیه ای می دهد.

 

مرحله 3: ریلز خود را ضبط کنید.

اولین کلیپ خود را از حلقه با ضربه زدن روی نماد clapperboard در وسط صفحه ضبط کنید. فقط کافی است یک بار روی این دکمه ضربه بزنید تا دوربین شروع به ضبط کند. دوباره روی دکمه ضربه بزنید تا ضبط را متوقف کنید و به صحنه جدید بروید. برای مشاهده مدت زمان باقی مانده برای ضبط در حلقه، نوار پیشرفت در بالای صفحه را بررسی کنید.

 

مرحله 4. ریلز را نهایی کنید.

برای بررسی حلقه خود، روی فلش سمت راست در سمت راست نماد clapperboard ضربه بزنید. پس از بررسی آن، می توانید با انتخاب فلش در گوشه بالا سمت چپ، به ویرایش آن برگردید. اگر از حلقه خود راضی هستید، Share To را در پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید.

 

مرحله 5: ریلز خود را به اشتراک بگذارید.
یک عنوان برای Reel خود ایجاد کنید و تصمیم بگیرید کجا آن را به اشتراک بگذارید. گزینه های اشتراک گذاری عبارتند از:

در Reels به اشتراک بگذارید
اشتراک‌گذاری در فید

 

در Reels به اشتراک بگذارید.
در اینجا حلقه شما به صورت عمومی در صفحه قرقره های اختصاصی ظاهر می شود. همچنین می‌توانید دکمه «هم‌رسانی در فید» را روشن کنید تا حلقه را در فید خود به اشتراک بگذارید. افراد را تگ کنید، تصویر نمایه حلقه را برش دهید یا شریک تجاری را با تنظیمات اضافی اضافه کنید. اگر هنوز آماده پست کردن حلقه نیستید، آن را به عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید تا بعداً منتشر کنید.

 

استوری های اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهند بدون ارسال بیش از حد و مسدود کردن فید اصلی خود، با فرکانس بالاتر پست کنند. داستان‌ها معمولاً دارای تصاویر و ویدیوهای کمتر صیقلی و ارگانیک‌تر هستند. مانند استوری های اسنپ چت، استوری اینستاگرام شما پس از 24 ساعت ناپدید می شود.

داستان ها همه در مورد اصالت هستند. در حالی که فید اینستاگرام شما باید دارای عکس های صیقلی باشد، استوری ها می توانند کمی آزمایشی تر باشند. از این ویژگی برای ارائه نگاهی از پشت صحنه به برند خود استفاده کنید یا فرهنگ شرکت خود را به نمایش بگذارید. آیا دفتری برای سگ دوست دارید؟ عکس ها و فیلم های سگ ها را در استوری خود به اشتراک بگذارید. استوری ها همچنین ابزار مفیدی برای نمایش رویدادهای زنده ای هستند که کسب و کار شما میزبان یا شرکت می کند، زیرا این ویژگی به زمان بسیار حساس تر است.

چگونه در استوری اینستاگرام خود پست کنیم:
اینستاگرام سه گزینه برای ارسال در استوری شما ارائه می دهد. می‌توانید روی دوربین در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید، روی داستان خود در بالای فید خود ضربه بزنید، یا برای دسترسی به دوربین، فقط انگشت خود را به سمت راست بکشید.

دوربین شما به طور پیش‌فرض روی Normal خواهد بود، اما بیایید سایر تنظیمات دوربین را که در بالا توضیح ندادیم مرور کنیم.

نوع: یک پست متنی ایجاد می کند
موسیقی: یک کلیپ موسیقی انتخابی شما را با یک تصویر یا ویدیو جفت می کند
Live: محتوای زنده را در اینستاگرام شما به منظور تماشای فالوورهای شما منتشر می کند
Superzoom: یک زوم متحرک به ویدیو اضافه می کند
فوکوس: روی یک سوژه فوکوس می کند و پس زمینه را محو می کند
هندزفری: این امکان را به شما می دهد که بدون نگه داشتن دکمه ضبط، فیلم بگیرید
مانند دوربین تلفن معمولی شما، نماد رعد و برق فلاش را کنترل می کند و نماد فلش نمای دوربین را بین جلو و رو به جلو تغییر می دهد. اینستاگرام اخیراً فیلترهایی را اضافه کرده است (مانند اسنپ چت) که می توانید با ضربه زدن روی چهره خندان در کنار نماد فلش به آنها دسترسی داشته باشید.

 

مرحله 1: عکس خود را آپلود کنید و یک فیلتر اضافه کنید.
داستان ها باعث می شوند که به محتوای شما شخصیت ببخشید! برای دسترسی به فیلترها، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. برای انتخاب رنگ و افزودن یک doodle، نماد قلم را انتخاب کنید.

مرحله 2: برای افزودن متن با صفحه کلید خود، نماد Aa را فشار دهید.
نماد لبخند به شما امکان می دهد مکان، GIF، موسیقی، نظرسنجی و بسیاری ویژگی های سرگرم کننده دیگر را اضافه کنید.

اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا حساب دیگری را در استوری خود تگ کنید، که یک راه عالی برای ارتباط با سایر مشاغل و دنبال کنندگان شما است. برای تگ کردن شخصی، نماد @ را تایپ کنید و سپس نام کاربری که می‌خواهید ذکر کنید را تایپ کنید. این باعث می شود که برچسب قابل کلیک باشد تا بینندگان بتوانند از نمایه برچسب بازدید کنند. اگر در استوری شخصی از شما نام برده شود، اعلانی دریافت خواهید کرد.

مرحله 3: داستان خود را منتشر کنید.
وقتی برای انتشار آماده شدید، نماد داستان شما را فشار دهید یا آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعداً منتشر کنید. همچنین می توانید برای افزودن به استوری خود و همچنین ارسال مستقیم به سایر کاربران، روی Send To ضربه بزنید. استوری ها در بالای فید اینستاگرام و از طریق عکس نمایه شما ظاهر می شوند. برای اینکه ببینید چه کسی محتوای شما را مشاهده کرده است، هنگام مشاهده استوری، انگشت خود را به سمت بالا بکشید. 

استوری های اینستاگرام بسیار شبیه اسنپ چت هستند – بله، اسنپ چت دارای تشخیص چهره و لنز (یا فیلتر) است. اما، پایگاه کاربر فعال اینستاگرام همراه با قابلیت های جستجوی آن، فرصتی عالی برای کشف مشاغل فراهم می کند. بنابراین اگر می‌پرسید آیا کسب‌وکار شما باید از Stories استفاده کند، پاسخ «بله» است.

چگونه نکات هایلایت استوری اینستاگرام را اضافه کنیم
هایلایت استوری اینستاگرام، استوری های اینستاگرامی هستند که از محدودیت 24 ساعته خود گذشته و در پروفایل اینستاگرام پست شده اند. می توانید آنها را در حلقه های کوچک زیر بیو اینستاگرام پیدا کنید. Story Highlights راهی فوق‌العاده برای نمایش بهترین استوری‌های شما و ارسال آن‌ها به صورت نیمه دائمی در حساب کاربری شما برای دیدن فالوورهای شما است. آنها همچنین راه‌های مفیدی برای نمایش محصولات، خدمات، تبلیغات و موارد دیگر هستند زیرا نکات برجسته شما می‌تواند شامل پیوندهایی به سایت‌های خارجی باشد.

هایلایت استوری اینستاگرام همچنین می تواند به عنوان یک منوی مختلف عمل کند. بسیاری از کسب‌وکارهای اینستاگرام از نکات برجسته استوری برای ارسال ساعات کاری، تبلیغات یا فروش فعلی، اطلاعات اعضای تیم یا مکان فروشگاه، ویدیوی پشت صحنه و موارد دیگر استفاده می‌کنند. از آنجایی که Story Highlights در بالای نمایه اینستاگرام قرار دارد، تقریباً پسوندی از بیوگرافی شما است. اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پوشش‌های هایلایت (با ابعاد 2000 x 2000 پیکسل و نسبت تصویر 1:1) را اضافه کنید تا برجستگی‌های استوری خود را نشان دهید و نمایه خود را روی برند نگه دارید.

 

راه های مختلفی برای اضافه کردن نکات برجسته استوری اینستاگرام وجود دارد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که نمی‌توانید تصاویر یا ویدیو را مستقیماً به نکات برجسته داستان خود اضافه کنید. قبل از اینکه بتوانید آن را به هایلایت پین کنید (یا یک هایلایت جدید ایجاد کنید)، نکات برجسته استوری شما باید یک استوری قبلا پست شده (یا در حال حاضر زنده) یا اینستاگرام باشد.

یکی از راه‌های ایجاد و/یا پست کردن در استوری برجسته، استوری فعلی اینستاگرام است.

یک هایلایت اینستاگرام از استوری اضافه کنید
مرحله 1: استوری فعلی اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد قلب با عنوان Highlight کلیک کنید.
در این مرحله، اینستاگرام از شما می پرسد که می خواهید استوری را به کدام هایلایت پین کنید، یا اگر هنوز هیچ هایلایتی ندارید، از شما می خواهد که هایلایت ایجاد کنید.

 

مرحله 2: هایلایت را ویرایش کنید.
هنگامی که استوری را به هایلایت موجود اضافه می کنید (یا از آن برای ایجاد یک مورد جدید استفاده می کنید)، هایلایت را در نمایه اینستاگرام خود در زیر بیو اینستاگرام خود خواهید دید. پس از ارسال، می توان نکات برجسته داستان را برای تغییر تصویر روی جلد، انتخاب نام جدید، حذف پست ها، یا حتی اضافه کردن موارد جدید از آرشیو استوری (که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد) ویرایش کرد. برای ویرایش هایلایت، روی سه نقطه در پایین یک داستان برجسته کلیک کنید و روی Edit Highlight ضربه بزنید.

 

یک هایلایت اینستاگرام از آرشیو اضافه کنید
همچنین می‌توانید از آرشیو خود، استوری‌های هایلایت استوری را ایجاد یا به آن اضافه کنید، جایی که استوری‌های اینستاگرام شما پس از پایان محدودیت ۲۴ ساعته‌شان ذخیره می‌شوند.

مرحله 1: به آرشیو دسترسی پیدا کنید.
با ضربه زدن روی سه خط در گوشه سمت راست بالای نمایه خود و کلیک روی Archive می توانید به آرشیو خود دسترسی پیدا کنید. آرشیو شما همچنین شامل پست هایی است که از نمایه اینستاگرام خود حذف کرده اید. برای جابه‌جایی بین پست‌ها و داستان‌ها، روی بایگانی در نوار بالا برای منوی کشویی ضربه بزنید.

 

مرحله 2: هایلایت را اضافه کنید.
از آرشیو خود، می‌توانید استوری‌های قدیمی اینستاگرام را برای افزودن به نکات هایلایت استوری انتخاب کنید. به سادگی یک داستان بایگانی شده را باز کنید، روی Highlight در منوی پایین کلیک کنید، و انتخاب کنید که هایلایت به آن اضافه شود.

نکات برجسته راه های مفیدی برای جذب مخاطب با دائمی کردن محتوای موقت در نمایه شما هستند. نکات هایلایت استوری نیز به بیو اینستاگرام شما نزدیک است و آنها را به بخش قابل توجهی از پروفایل اینستاگرام شما تبدیل می کند. از نکات برجسته استوری خود برای تعامل، اطلاع رسانی و خوشحال کردن مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنید - دقیقاً مانند HubSpot.

 

لایو اینستاگرام

همانطور که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، اینستاگرام یک گزینه ویدیوی زنده دارد که به شما امکان می دهد محتوا را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. برای شروع پخش زنده ویدیویی، دوربین اینستاگرام را باز کنید، به تنظیمات Live بروید و روی دکمه Start Live Video کلیک کنید.

هنگامی که ویدیوی زنده را شروع می کنید، هر دنبال کننده ای که در حال حاضر در برنامه است اعلانی مبنی بر زنده بودن شما دریافت می کند. بینندگان زنده همچنین می توانند با استفاده از ویژگی چت داخلی، روی ویدیوی زنده نظر دهند. از ویدیوی زنده باید برای نمایش محتوای هیجان‌انگیز و بی‌درنگ یا لحظات جذابی مانند پرسش و پاسخ یا افشاگری‌ها به مقدار کم استفاده شود.


نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام

نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام

یک تصویر ممکن است ارزش هزار کلمه را داشته باشد، اما چیزی برای گفتن در مورد کلمات متنی وجود دارد. نوشتن زیرنویس های قابل توجه می تواند سخت باشد، و به همین دلیل است که ما نکاتی را برای کاهش بخشی از این فشار ارائه کرده ایم.

 

1. در این فرآیند عجله نکنید.

چندین پیش نویس بنویسید و از دوستان یا همکاران خود نظر بخواهید. بله، محتوای شما باید به موقع باشد، اما همچنین باید جذاب باشد. اینستاگرام اخیراً الگوریتم خود را تغییر داده است تا فید هر کاربر را سازماندهی کند تا نشان دهد که احتمالاً چه چیزی را درگیر می کند. قابل مشاهده بودن هر پست به تعداد لایک ها و نظراتی که دریافت می کند بستگی دارد. برای ایجاد محتوایی که باعث خوشحالی و جذب مشتریان شما شود، وقت بگذارید.

 

2. طول کپشن را در نظر بگیرید.

زیرنویس شما می تواند حداکثر 2200 کاراکتر باشد. (برای مقایسه، توییتر اجازه 140 را می دهد.) صرف نظر از طول، کاربران فقط می توانند 3 تا 4 خط اول هر عنوان را ببینند. آنها باید روی More... کلیک کنند تا بقیه را ببینند. به همین دلیل، مهمترین محتوا را در ابتدای عنوان قرار دهید تا همیشه قابل مشاهده باشد.

همانطور که گفته شد، از زیرنویس های طولانی دوری نکنید. در واقع اینستاگرام می تواند یک رسانه داستان سرایی عالی باشد. برای مثال، Humans of New York شرح‌های طولانی‌تری با نقل قول‌هایی از افرادی که از آنها عکس می‌گیرند می‌نویسد.

 

3. درگیر شوید، درگیر شوید و بیشتر درگیر شوید.

همیشه یک فراخوان برای اقدام در کپشن خود قرار دهید. مخاطبان خود را تشویق کنید که عکس شما را لایک کنند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند.

همچنین می‌توانید از عنوان خود برای هدایت افراد به پیوند بیوگرافی خود استفاده کنید، جایی که آنها می‌توانند محصول یا پست وبلاگ جدید را بررسی کنند. فقط به یاد داشته باشید که پیوند را تغییر دهید تا با آخرین پست شما مطابقت داشته باشد. نکته: از لینک های ردیابی کوتاه شده در URL خود استفاده کنید تا بتوانید میزان ترافیک از حساب اینستاگرام یا یک پست خاص را مشاهده کنید.

شامل یک برچسب جغرافیایی افزودن برچسب جغرافیایی به کاربران راه دیگری برای یافتن محتوای شما می دهد که می تواند منجر به تعامل بیشتر شود.

 

4. صدای اینستاگرام خود را پیدا کنید.

هر پلتفرم اجتماعی صدای مشخصی دارد. آنچه توییتر کار می کند ممکن است در اینستاگرام کار نکند. در اینستاگرام، پست‌هایی با لحن ساده و معتبر بهترین عملکرد را دارند. با ایموجی ها و سایر ابزارهای سرگرم کننده آزمایش کنید تا به برند خود احساسی متمایز بدهید. انتظار نداشته باشید بار اول آن را درست انجام دهید – توسعه صدای برند شما ممکن است مدتی طول بکشد.

اگر در مورد آنچه باید بنویسید شک دارید، آن را کوتاه نگه دارید. ارتباط کمی بین طول زیرنویس و درگیری وجود دارد، اما زیرنویس‌های کوتاه به تصاویر شما اجازه می‌دهند صحبت کنند.


نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام

هشتگ ها اینترنت را تحت سلطه خود درآورده اند. هشتگ ها به کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی اطلاق می شود که املای آنها بدون فاصله و با علامت پوند (#) نوشته می شود. آنها معمولاً برای ارجاع به رویدادها، کنفرانس‌ها، فرهنگ پاپ، سرگرمی یا مضامین تکراری استفاده می‌شوند و راهی عالی برای نمایش بیشتر محتوای شما هستند.

هشتگ ها در ابتدا توسط توییتر محبوب شدند، اکنون در چندین شبکه اجتماعی وجود دارند.

 

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

فیدهای اینستاگرام همیشه در حال تغییر هستند، که با توجه به اینکه روزانه 95 میلیون عکس به اشتراک گذاشته می شود، منطقی است. با این مقدار محتوا، جلب توجه حساب شما دشوار است. اینجاست که هشتگ ها به کار می آیند.

در اینستاگرام، هشتگ‌ها پست‌های طیف گسترده‌ای از کاربران را در یک فید منفرد جمع‌آوری می‌کنند، اگرچه تنها حساب‌های عمومی را می‌توان هنگام جستجوی هشتگ‌ها نشان داد.

اینستاگرام یافتن محتوای تگ شده را برای کاربران ساده و آسان می کند. هنگامی که یک کلمه یا عبارت را جستجو می کنید، صفحه نتایج جستجو چهار بخش را به شما نشان می دهد:

Top، که اکانت های برتر اینستاگرام، هشتگ ها و مکان هایی را که شامل کلمه کلیدی شما هستند (معمولاً حساب هایی که محبوب هستند یا آنها را دنبال می کنید) نمایش می دهد.
حساب‌ها، که برترین حساب‌های اینستاگرام را که شامل کلمه کلیدی شما هستند به شما نشان می‌دهد
برچسب‌ها، که هشتگ‌های محبوبی را پیشنهاد می‌کند که شامل کلمه کلیدی شما و تعداد پست‌های دیگر اینستاگرام با آن هشتگ به اشتراک گذاشته شده است.
مکان‌ها، که مکان‌های نزدیک را نشان می‌دهد که شامل کلمه کلیدی شما می‌شود
به عنوان مثال، اگر قصد دارید پست خود را با #قهوه تگ کنید، ممکن است بخواهید هشتگ های مرتبط مانند #کافه بار، #قهوه_هولیک یا #قهوه خانه را تگ کنید تا دامنه پست خود را افزایش دهید.

 

استفاده از هشتگ آسان است! به سادگی با استفاده از کاراکترها، اعداد یا ایموجی ها هشتگ ایجاد کنید. می توانید تا سی به عنوان اضافه کنید. فقط به یاد داشته باشید - حساب شما باید عمومی باشد تا پست های شما در فیدهای هشتگ ظاهر شوند.

 

انتخاب هشتگ اینستاگرام

چگونه هشتگ ها را برای هر پست انتخاب می کنید؟ بهترین پاسخ ما طوفان فکری کلمات کلیدی مرتبط و تحقیق در مورد روندهای مرتبط است که در واقع ساده ترین کار در خود اینستاگرام است.

از تب Explore (نماد ذره بین در منوی پایین) شروع کنید. در آنجا، پست های محبوب را پیدا خواهید کرد و خواهید دید که از چه هشتگ هایی استفاده شده است.

اگر از قبل یک هشتگ در ذهن دارید، می توانید از این صفحه برای یافتن هشتگ های محبوب و مرتبط نیز استفاده کنید. فقط هشتگ را در نوار جستجو تایپ کنید و نتایج خود را بر اساس برچسب ها فیلتر کنید تا ببینید چه تعداد از پست ها از آن هشتگ و همچنین سایر هشتگ های مرتبط استفاده کرده اند.

 

سعی کنید هشتگ های عمومی، پرطرفدار و هشتگ های خاص را ترکیب کنید تا دسترسی و ارتباط پست خود را افزایش دهید. همچنین، ایجاد هشتگ مارک خود را در نظر بگیرید.

بسیاری از کسب‌وکارها از هشتگ‌های خود برای عرضه محصول جدید، مدیریت کمپین اینستاگرام، تبلیغ یک رویداد و جمع‌آوری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می‌کنند. اگر می خواهید این کار را برای کسب و کار خود انجام دهید، مطمئن شوید که از کسب و کار شما برای هدف دیگری استفاده نمی شود ... و سپس مخاطبان خود را تشویق کنید که از آن استفاده کنند!

 

فرمت کردن هشتگ اینستاگرام

اکنون، بیایید در مورد نحوه گنجاندن هشتگ در محتوای خود بحث کنیم.

اول و مهمتر از همه، اسپم نباشید. هشتگ ها باید در کپشن شما طبیعی باشند. سعی کنید از یک تا چهار هشتگ استفاده کنید تا از تحت فشار قرار دادن مخاطبان خود جلوگیری کنید و خواندن کپشن های خود را سخت نکنید.

اگر هشتگ‌های شما به طور طبیعی با کپشن شما ترکیب نمی‌شوند، آن‌ها را در انتها یا حتی در اولین کامنت قرار دهید. آنها بدون توجه به جایی که قرار می گیرند یکسان کار می کنند.


هک های اینستاگرام و بهترین روش ها

هک های اینستاگرام و بهترین روش ها

بیایید چند هک کمتر شناخته شده اینستاگرام را بررسی کنیم تا از این پلتفرم حداکثر استفاده را ببریم. توصیه می‌کنیم آخرین نسخه برنامه را دانلود کنید تا با ما همراه باشید.

 

1. در بهترین زمان به اینستاگرام پست کنید.

کاربران اینستاگرام در تمام ساعات روز فعال هستند. با این حال، تعداد انگشت شماری زمان بهینه برای ارسال در اینستاگرام وجود دارد. برای اوج تعامل، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در سراسر صنایع، ساعت 1 بعد از ظهر و 5 بعد از ظهر است. این برای منطقه زمانی مخاطبان هدف شما است. بسیاری از کاربران تمایل دارند در روزهای کاری در روزهای کاری با محتوای بیشتری درگیر شوند.

 

2. اینستاگرام را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید.

یکی از مواردی که اینستاگرام را منحصر به فرد می کند این است که می توانید محتوای خود را به طور یکپارچه در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ما توصیه نمی کنیم به طور خودکار به سایر پلتفرم های اجتماعی خود مانند توییتر و فیس بوک پیوند دهید. آنچه در اینستاگرام کار می کند همیشه نتایج یکسانی را در کانال های دیگر به همراه نخواهد داشت، به خصوص هنگامی که شروع به کار می کنید. به همین دلیل، محتوای خود را برای هر پلتفرم تنظیم کنید.

با این حال، پیوند اینستاگرام خود به سایر حساب های اجتماعی مانند فیس بوک باعث افزایش تعداد چشم ها به پست های شما می شود. به یاد داشته باشید، اگر یک نمایه تجاری اینستاگرام ایجاد کنید، صفحه فیس بوک شما قبلاً به اینستاگرام شما پیوند داده می شود.

اگر تصمیم به انجام این کار دارید، به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و روی حساب‌های پیوندی در بخش حریم خصوصی و امنیت کلیک کنید. وارد فیس بوک شوید و صفحه کسب و کار فیس بوک را که می خواهید به آن پیوند دهید، انتخاب کنید. سپس، در زیر منوی تنظیمات اشتراک‌گذاری، لوگوی فیسبوک باید آبی باشد تا نشان دهد اشتراک‌گذاری روشن است.

 

3. پست هایی را که دوست داشتید ببینید.

می توانید تمام پست هایی را که لایک کرده اید در منوی تنظیمات اینستاگرام خود مشاهده کنید. (به یاد داشته باشید، روی سه خط در گوشه سمت راست بالای نمایه خود ضربه بزنید و روی تنظیمات در پایین کلیک کنید.) از آنجا، روی Account Posts You've Like کلیک کنید.

 

4. مرتب سازی مجدد فیلترهای اینستاگرام.

برای به حداکثر رساندن بهره‌وری، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد فیلترها را مجدداً مرتب کنید تا فیلترهایی را که اغلب استفاده می‌کنید در ابتدا قرار دهید. برای مرتب کردن مجدد یا مخفی کردن فیلترها، ویرایشگر اینستاگرام را باز کنید. به سمت راست اسکرول کنید و روی نماد مدیریت چرخ دنده کلیک کنید. سه خط خاکستری را برای مرتب کردن مجدد فیلترها نگه دارید، یا برای پنهان کردن آن علامت را بردارید.

 

5. پست هایی که در آنها تگ شده اید را مخفی کنید.

اگر شخصی شما را در یک پست تگ کرد، زمانی که روی نماد شخص در منوی زیر بیو اینستاگرام خود کلیک کنید، نشان داده می شود. دنبال کنندگان شما نیز می توانند این را ببینند.

شما می توانید یک پست تگ شده را به دو روش مخفی کنید. یک راه از طریق هر تصویر فردی است. عکسی را که می خواهید پنهان کنید باز کنید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. روی گزینه‌های عکس کلیک کنید و از آنجا می‌توانید Remove Me From Post را انتخاب کنید (برچسب را حذف کنید و کلاً پنهان کنید) یا Hide from My Profile (برچسب را رها کنید اما در نمایه پنهان شوید).

 

اگر نمی‌خواهید به طور مداوم پست‌های برچسب‌گذاری شده را بررسی و حذف کنید، می‌توانید به صورت دستی فقط مواردی را که دوست دارید اضافه کنید. برای این کار به Settings Privacy Tags رفته و گزینه Add Automatically را خاموش کنید. با حرکت رو به جلو، وقتی کسی شما را در یک عکس برچسب گذاری کرد، به شما اطلاع داده می شود. وقتی این اتفاق افتاد، روی عکسی که در آن تگ شده‌اید ضربه بزنید و Show on Profile را انتخاب کنید.

از این صفحه، می‌توانید چندین عکس و ویدیو را نیز به صورت دستی از نمایه خود مخفی کنید.

 

6. عکس ها را ذخیره کنید و مجموعه بسازید.

محتوای باورنکردنی زیادی در اینستاگرام وجود دارد. شاید محتوای رقبای خود را دیده باشید که می‌خواهید از آنها تقلید کنید، یا ممکن است محتوای تولید شده توسط کاربر را پیدا کرده باشید که می‌خواهید دوباره منتشر کنید. چگونه می توانید این محتوا را ذخیره کنید تا بعداً به آن دسترسی داشته باشید؟ خوب، اینستاگرام این کار را از طریق محتوای ذخیره شده آسان می کند.

در فید اینستاگرام خود، می توانید پست ها را لایک کنید، نظر دهید و پیام دهید. شما همچنین می توانید آنها را با استفاده از نماد روبان در گوشه سمت راست ذخیره کنید. وقتی روی آن ضربه می‌زنید، Save to Collection را در پایین پست مشاهده خواهید کرد. اگر تصویر یا ویدیویی که ذخیره کرده‌اید در مجموعه‌ای قرار می‌گیرد، مانند محتوای UGC یا الهام‌بخش، می‌توانید مجموعه‌ای برای آن محتوا ایجاد کنید.

 

از طریق نمایه خود به محتوای ذخیره شده خود دسترسی پیدا کنید. روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و در لیست روی ذخیره شده کلیک کنید. در زیر همه، تمام محتوای ذخیره شده خود را به ترتیب زمانی خواهید دید. در بخش مجموعه‌ها، آن محتوا را خواهید دید که در مجموعه‌ها سازماندهی شده‌اند.

 

7. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.

به‌خصوص اگر چندین شبکه اجتماعی را همزمان مدیریت می‌کنید، می‌تواند کار زیادی را انجام دهد. همانطور که در ابتدای این راهنما اشاره کردم، برای اینکه بتوانید در اینستاگرام به موفقیت برسید، باید آماده ارسال محتوا و تعامل منظم باشید. اگر این ترسناک به نظر می رسد، نگران نباشید. من راه حل عالی برای هر دو پیدا کرده ام - محتوای تولید شده توسط کاربر.

 

8. تصاحب مهمان.

مدیر رسانه های اجتماعی یا تیم مدیریتی شما هر چند وقت یکبار مستحق استراحت هستند! در اینستاگرام خود «مدیران» مهمان یا تصاحب کارمندان را در نظر بگیرید. این استراتژی به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را مخلوط کنید و به دنبال کنندگان خود نگاهی از پشت صحنه در مورد نحوه کار برای شرکت خود ارائه دهید. (یا اگر مشتریانی را معرفی می کنید، خرید از شرکت شما چگونه است.)

 

9. اینستاگرام خود را به فضایی تعاملی تبدیل کنید.

در حالی که لایک ها و کامنت ها بخش مهمی از تعامل اینستاگرام هستند، راه های دیگری برای تبدیل فید اینستاگرام به فضایی برای تعامل با فالوورهای خود وجود دارد. این نکات را در نظر بگیرید:

هفتگی یا ماهانه "هر چیزی از من بپرس" (AMA) با کارمندان یا مدیران اجرا کنید که در آن دنبال کنندگان می توانند سوالات خود را در نظرات مطرح کنند.
یک شمارش معکوس روزانه برای انتشار محصول یا رویداد (مانند INBOUND) پست کنید.
مسابقه ای را اجرا کنید که از فالوورها می خواهد که به عنوان روش ورود، پست های شما را در استوری اینستاگرام خود نظر دهند و/یا به اشتراک بگذارند.
اطلاعات مربوط به محصولات خود را ارسال کنید و نظرات و نظرات خود را در نظرات بخواهید.
همه اینها استراتژی هایی برای تبدیل اینستاگرام شما به فضایی تعاملی تر و مکالمه ای هستند.


آنالیز اینستاگرام

آنالیز اینستاگرام

اینستاگرام هنوز یک پلتفرم تحلیلی داخلی و عمیق مانند فیس بوک ندارد...

وقتی به یک حساب تجاری تغییر می‌دهید، به تجزیه و تحلیل‌های محدودی مانند رشد فالوور، برداشت‌ها، دسترسی و تعامل دسترسی پیدا می‌کنید. با کلیک بر روی گزینه View Insights در زیر تصاویر و ویدیوهای آپلود شده خود به این موارد دسترسی پیدا کنید.

همچنین می‌توانید از طریق مدیر تبلیغات فیس‌بوک، تأثیرات اینستاگرام، هزینه‌ها و مشارکت در کمپین‌های تبلیغاتی را ردیابی کنید. اگرچه این معیارها مفید هستند، اما به پست ها و کمپین های فردی محدود می شوند.

با استفاده از برنامه های شخص ثالث می توانید به معیارهای دقیق تر اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. Iconosquare و Sprout Social به شما این امکان را می‌دهند که معیارهای اضافی مانند فالوورها و تعامل در طول زمان، زمان بهینه ارسال بر اساس پست‌های قبلی و عملکرد را در مقایسه با رقبای منتخب دنبال کنید. اگرچه هر دو پلتفرم برای استفاده از آنها از شما می‌خواهند که هزینه پرداخت کنید، اما می‌توانید با یک آزمایش رایگان شروع کنید تا ببینید آیا پیشنهادات تحلیلی آنها برای شما مناسب است یا خیر.

معیارهای فردی که در اینستاگرام ردیابی می کنید بسته به اهداف شما متفاوت است، اما همیشه باید به تعامل (لایک و کامنت) و تعداد فالوورهای خود در طول زمان توجه داشته باشید. اگر محتوای ارزشمندی را ارسال می کنید، حساب شما به طور پیوسته فالوور و تعامل را به دست می آورد.

صرف نظر از اینکه بودجه لازم برای ابزارهای تجزیه و تحلیل عمیق تر را دارید یا نه، این معیارهای اساسی را دنبال کنید تا مطمئن شوید حساب شما در حال رشد و عملکرد خوب است.


بازاریابی اینستاگرام به رشد بهتر شما کمک می کند

بازاریابی اینستاگرام به رشد بهتر شما کمک می کند

با وجود یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، نمی توان منکر قدرت و دسترسی اینستاگرام شد. چیزی که زمانی یک اپلیکیشن ساده اشتراک‌گذاری عکس بود، به یک تجربه اجتماعی فراگیر تبدیل شده است که به کاربران امکان می‌دهد هویت بصری شرکت را کشف کنند.

کاربران اینستاگرام برای محتوای باکیفیت ارزش قائل هستند. تصاویری بسازید که اطلاعات جالبی را در اختیار مخاطبان شما قرار دهد یا برند شما را به روشی جدید و منحصر به فرد به نمایش بگذارد. با نوشتن زیرنویس‌های سرگرم‌کننده و جذاب، محتوای خود را بهینه کنید.

ایجاد و حفظ پلتفرمی که هویت بصری برند شما را به تصویر می کشد ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما اینستاگرام آن را سرگرم کننده و آسان می کند. راهنمای ما را دنبال کنید و از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود الهام بگیرید.


مقاله قبلیبازاریابی شبکه های اجتماعی (سوشیال مدیا مارکتینگ)
مقاله بعدیراهنمای بازاریابی لینکدین
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه