اکنون که مواردی را که میتوانید در اینستاگرام پست کنید بررسی کردهایم، بیایید راههایی را مرور کنیم تا مطمئن شویم محتوای شما موفق است. بر خلاف دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، طرحبندی ساده پروفایل اینستاگرام شما را مجبور میکند بر کیفیت محتوا تمرکز کنید و نه کمیت.
در حالی که این برای تعامل عالی است، به این معنی است که شما نمی توانید محتوای متوسط را پنهان کنید. تمام تلاش خود را برای استفاده از تصاویر با وضوح بالا در فید اینستاگرام خود انجام دهید.
تصاویر مربع باید 1080 x 1080 پیکسل باشند. تصاویر منظره باید 1080 x 566 پیکسل و تصاویر نمایه باید 1350 x 1080 پیکسل باشند. صرف نظر از اندازه ای که آپلود می کنید، هر تصویر به صورت مربع در فید نمایه شما نشان داده می شود.
چگونه با گوشی هوشمند خود یک عکس عالی بگیرید
ممکن است به این فکر کنید که چگونه میتوانم بدون دوربین باکیفیت عکسی عالی و باکیفیت بگیرم؟ جای نگرانی نیست! فناوری دوربین گوشی به قدری پیشرفته شده است که اکنون با دوربین های هزار دلاری رقابت می کند.
عکاسی شگفتانگیز دیگر به کسانی که دوربینهای حرفهای دارند محدود نمیشود. شما (بله، شما!) می توانید با استفاده از ابزاری که از قبل در دست دارید، عکس های چشم نوازی بگیرید که مخاطبان شما دوست خواهند داشت. در اینجا چند نکته برای افزایش فالوور و تعامل اینستاگرام وجود دارد.
1. از قانون یک سوم پیروی کنید.
برای بهبود فورا ترکیب عکس خود، خطوط شبکه دوربین خود را روشن کنید. هدف خود را در محل تقاطع یک مجموعه از خطوط عمودی و افقی قرار دهید. این تکنیک که به قانون یک سوم معروف است در بین نقاشان، تصویرگران و عکاسان محبوب است.
قرار دادن سوژه خارج از مرکز باعث ایجاد عدم تعادل جزئی می شود که توجه بیننده شما را به خود جلب می کند. برای روشن کردن خطوط شبکه خود (در آیفون)، به Settings > Photos & Camera بروید و Grid را روشن کنید.
2. روی یک موضوع واحد تمرکز کنید.
برای بهبود فورا ترکیب عکس خود، خطوط شبکه دوربین خود را روشن کنید. هدف خود را در محل تقاطع یک مجموعه از خطوط عمودی و افقی قرار دهید. این تکنیک که به قانون یک سوم معروف است در بین نقاشان، تصویرگران و عکاسان محبوب است.
قرار دادن سوژه خارج از مرکز باعث ایجاد عدم تعادل جزئی می شود که توجه بیننده شما را به خود جلب می کند. برای روشن کردن خطوط شبکه خود (در آیفون)، به Settings > Photos & Camera بروید و Grid را روشن کنید.
3. از فضای منفی استفاده کنید.
فضای منفی فضای خالی اطراف سوژه شماست. گذاشتن فضای منفی در اطراف سوژه، توجه را به کانون مورد نظر تصویر شما جلب می کند و از شلوغ به نظر رسیدن آن جلوگیری می کند.
4. به دنبال دیدگاه های جالب باشید.
مردم عادت دارند دنیا را از سطح چشم ببینند. برای ایجاد عکس های جالب و با طراوت، از نماهای مختلف استفاده کنید. پرسپکتیو عکسبرداری خود را تغییر دهید تا از دید پرنده یا کرم چشم عکس بگیرید. برای یافتن دیدگاههای جدید در مورد مناظر رایج، زوایای مختلف را آزمایش کنید.
5. از تقارن و الگوها استفاده کنید.
چشم انسان به طور طبیعی به سمت اشکال و اجسام متقارن کشیده می شود. گاهی اوقات، بهتر است قانون یک سوم را بشکنید و صحنه را در کادر خود متمرکز کنید. خطوط پیشرو یکی دیگر از شکل های خاص تر تقارن است که چشم را به عکس می کشاند. مردم نیز به سمت الگوها کشیده می شوند. یک الگو می تواند ساخته دست بشر باشد، مانند کف کاشی، یا طبیعی، مانند گلبرگ روی گل یا درخت انگور روی دیوار. برای اینکه چیزها واقعاً جالب باشند، الگو را با سوژه خود جدا کنید.
6. از نور طبیعی استفاده کنید.
نورپردازی استاندارد بالای سر، سایه ها و هایلایت های خشن ایجاد می کند که مناطق تیره و روشن ناخواسته ای را در عکس های شما ایجاد می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، تا حد امکان از نور طبیعی نرم استفاده کنید. سعی کنید در کنار پنجره عکس بگیرید، و برای عکس های بیرون از خانه، نیم ساعت قبل از غروب خورشید و پس از طلوع خورشید اغلب چشمگیرترین نور را ارائه می دهد زیرا خورشید در افق پایین است.
نحوه افزودن فیلتر و ویرایش عکس ها
تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از عکس ها اینقدر خوب به نظر می رسند؟ احتمالاً به نحوه ویرایش آن مربوط می شود. ویرایش عکسها فقط چند دقیقه طول میکشد و میتواند به شدت بر کیفیت تأثیر بگذارد. به لطف ابزارها و فیلترهای داخلی اینستاگرام، ویرایش عکس ها بسیار ساده است. این نکات را دنبال کنید تا آن عکس ناهار خانگی خود را شبیه یک شاهکار آشپزی کنید.
ابتدا با یک عکس عالی شروع کنید (با استفاده از نکات بالا). اگر عکسها دارای ترکیب بندی یا نور ضعیف باشند، هیچ ویرایشی نمیتواند آنها را اصلاح کند.
از برنامه های دیگر برای ویرایش عکس خود استفاده کنید. Facetune 2 یک برنامه ویرایش رایگان است که به شما امکان می دهد جلوه هایی مانند HDR و کنتراست تونال را اعمال کنید و همچنین روشنایی، کنتراست و اشباع را تنظیم کنید. VSCO همچنین یکی دیگر از برنامه های ویرایش محبوب با فیلترهای رایگان متعدد است که شبیه سهام فیلم های محبوب است.
مرحله 1: عکس خود را آپلود کنید و یک فیلتر را انتخاب کنید.
هنگامی که عکس ویرایش شده خود را در اینستاگرام آپلود می کنید، به طور خودکار عکس شما را به شکل مربع برش می دهد. برای بازگرداندن آن به عرض اصلی، نماد را با دو فلش رو به بیرون فشار دهید. در این مرحله، میتوانید فیلترهای اینستاگرام اضافی اضافه کنید - اما خیلی دیوانه نشوید. هر فیلتر اینستاگرام شخصیت خاص خود را دارد که می تواند یک عکس را به شدت تغییر دهد.
مرحله 2: در مرحله بعد، سعی کنید لوکس عکس خود را تنظیم کنید.
طبق گفته اینستاگرام، "Lux نوردهی را متعادل می کند و روشنایی بسیار مورد نیاز را برای عکس ها فراهم می کند." ساخت لوکس می تواند تصویر شما را پر جنب و جوش تر کند و جزئیات را به نمایش بگذارد. برای انجام این کار، نماد عصا را در بالای صفحه فشار دهید و سطح را تنظیم کنید.
مرحله 3: با استفاده از ابزارهای ویرایش اینستاگرام، تغییرات نهایی را انجام دهید.
برای تنظیم تراز، روشنایی، کنتراست، ساختار و موارد دیگر، Edit را فشار دهید. برای افزودن جزئیات نهایی و انتشار، پس از اتمام کار، Next را فشار دهید.
ویدئو
اینستاگرام همچنین به شما امکان میدهد ویدیوها را آپلود کنید - به شرطی که طول آن یک دقیقه یا کمتر باشد.
می توانید ویدیوهای ویرایش شده حرفه ای را از رایانه خود یا ویدیوهایی را که در یک برنامه تلفن همراه ویرایش کرده اید بارگیری کنید. Splice یک ابزار ویرایش رایگان (از همان افرادی است که GoPro را ساخته اند) که به شما امکان می دهد چندین کلیپ را با هم برش دهید و انتقال، عنوان و موسیقی را اضافه کنید.
ویدیوهای اینستاگرام به طور پیش فرض بدون صدا پخش می شوند. به همین دلیل، مطمئن شوید که حداقل چند ثانیه اول ویدیوهای شما برای فهمیدن نیازی به صدا ندارند. میتوانید از شرح خود استفاده کنید یا از بینندگان بخواهید صدا را روشن کنند.
بومرنگ ها
اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی ضربه بزنید. این دوربین درون برنامه ای است. همچنین می توانید با کشیدن انگشت به سمت راست روی صفحه به این مورد دسترسی داشته باشید.
به تنظیمات پایین توجه کنید. تنظیم Normal که دوربین به طور پیش فرض روی آن تنظیم شده است، عکس های ثابت می گیرد. خواهید دید که اولین تنظیم سمت راست Boomerang است، که ویدیوهای سه ثانیه ای و حلقه ای را که به جلو و عقب پخش می شوند طول می کشد.
بومرنگها به شما امکان میدهند تا یک چرخش عجیب و غریب در ویدیوی سنتی قرار دهید. بومرنگها با استفاده از انبوه عکسها و دوختن آنها به یکدیگر برای یک ویدیوی کوتاه و تکراری ایجاد شدهاند. این نوع پستها برای شرایطی مانند پریدن، برشته کردن لیوان، یا پرتاب کردن سرگرم کننده هستند.
همچنین می توانید اپلیکیشن بومرنگ اینستاگرام را دانلود کنید تا مکانی مجزا برای گرفتن فیلم های بومرنگ داشته باشید.
هایپرلپس
آیا ویدیویی دارید که برای اینستاگرام خیلی طولانی باشد؟ Hyperlapse را از اینستاگرام بررسی کنید، که به شما امکان می دهد ویدیوهای طولانی را به محتوای کوتاه تر و قابل ارسال تراکم کنید.
با تثبیتکننده داخلی، ویدیوهای صاف و تایم لپس ایجاد میکند. برای ایجاد ویدیوهای Hyperlapse خود، برنامه را دانلود کنید و به آن اجازه دسترسی به دوربین خود را بدهید. برای توقف و شروع ضبطهایتان، یک بار روی دایره ضربه بزنید. پس از اتمام ضبط، می توانید سرعت پخش را بین 1x و 12x انتخاب کنید. ویدئوی Hyperlapse نهایی را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعدا آپلود شود.
ریلز
رقیب مستقیم TikTok، Reels یکی از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام است. کاربران می توانند تقریباً برای هر هدفی، حلقه های سرگرم کننده و جذاب 15 یا 30 ثانیه ای از محتوا ایجاد کنند. آموزشهای سریع، چالشهای رقص، و ویدیوهای اطلاعاتی همگی در Reels جای میگیرند.
قرقره ها صفحه کاوش خود را دارند که پر از محتوای ایجاد شده با استفاده از این ویژگی است. ویدیوها، تصاویر، داستانها و پستهای تلویزیون IG معمولی در اینجا نمایش داده نمیشوند، بنابراین کسبوکار شما میتواند فرصتی عالی برای مشاهده تعامل مخاطبانتان با این نوع محتوا داشته باشد.
چگونه در ریلز اینستاگرام پست کنیم
مرحله 1: ویژگی Reels را باز کنید.
روی نماد مثبت در بالای صفحه اصلی ضربه بزنید. سپس روی Reels در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
مرحله 2: تنظیمات خود را تنظیم کنید.
پنج تنظیمات قابل تنظیم وجود دارد که می توانید قبل از ضبط حلقه خود پیکربندی کنید.
زمان سنجی
یک حلقه 15 یا 30 ثانیه ای را انتخاب کنید.
موسیقی
با جستجوی آهنگ یا آهنگساز در نوار جستجو، موسیقی را از بین هنرمندان و ژانرهای مورد علاقه خود انتخاب کنید.
سرعت
با انتخاب سرعت آهستهتر یا سریعتر برای ضبط، یک نسخه آهسته یا سریعتر از حلقه خود ایجاد کنید.
جلوه ها
هر فیلتر یا افکتی را برای ضبط حلقه خود اعمال کنید.
تایمر
یک تایمر برای ضبط خودکار یک حلقه تنظیم کنید. این ویژگی قبل از شروع ضبط Reel یک شمارش معکوس سه یا ده ثانیه ای می دهد.
مرحله 3: ریلز خود را ضبط کنید.
اولین کلیپ خود را از حلقه با ضربه زدن روی نماد clapperboard در وسط صفحه ضبط کنید. فقط کافی است یک بار روی این دکمه ضربه بزنید تا دوربین شروع به ضبط کند. دوباره روی دکمه ضربه بزنید تا ضبط را متوقف کنید و به صحنه جدید بروید. برای مشاهده مدت زمان باقی مانده برای ضبط در حلقه، نوار پیشرفت در بالای صفحه را بررسی کنید.
مرحله 4. ریلز را نهایی کنید.
برای بررسی حلقه خود، روی فلش سمت راست در سمت راست نماد clapperboard ضربه بزنید. پس از بررسی آن، می توانید با انتخاب فلش در گوشه بالا سمت چپ، به ویرایش آن برگردید. اگر از حلقه خود راضی هستید، Share To را در پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید.
مرحله 5: ریلز خود را به اشتراک بگذارید.
یک عنوان برای Reel خود ایجاد کنید و تصمیم بگیرید کجا آن را به اشتراک بگذارید. گزینه های اشتراک گذاری عبارتند از:
در Reels به اشتراک بگذارید
اشتراکگذاری در فید
در Reels به اشتراک بگذارید.
در اینجا حلقه شما به صورت عمومی در صفحه قرقره های اختصاصی ظاهر می شود. همچنین میتوانید دکمه «همرسانی در فید» را روشن کنید تا حلقه را در فید خود به اشتراک بگذارید. افراد را تگ کنید، تصویر نمایه حلقه را برش دهید یا شریک تجاری را با تنظیمات اضافی اضافه کنید. اگر هنوز آماده پست کردن حلقه نیستید، آن را به عنوان پیشنویس ذخیره کنید تا بعداً منتشر کنید.
استوری های اینستاگرام
استوریهای اینستاگرام به کاربران اجازه میدهند بدون ارسال بیش از حد و مسدود کردن فید اصلی خود، با فرکانس بالاتر پست کنند. داستانها معمولاً دارای تصاویر و ویدیوهای کمتر صیقلی و ارگانیکتر هستند. مانند استوری های اسنپ چت، استوری اینستاگرام شما پس از 24 ساعت ناپدید می شود.
داستان ها همه در مورد اصالت هستند. در حالی که فید اینستاگرام شما باید دارای عکس های صیقلی باشد، استوری ها می توانند کمی آزمایشی تر باشند. از این ویژگی برای ارائه نگاهی از پشت صحنه به برند خود استفاده کنید یا فرهنگ شرکت خود را به نمایش بگذارید. آیا دفتری برای سگ دوست دارید؟ عکس ها و فیلم های سگ ها را در استوری خود به اشتراک بگذارید. استوری ها همچنین ابزار مفیدی برای نمایش رویدادهای زنده ای هستند که کسب و کار شما میزبان یا شرکت می کند، زیرا این ویژگی به زمان بسیار حساس تر است.
چگونه در استوری اینستاگرام خود پست کنیم:
اینستاگرام سه گزینه برای ارسال در استوری شما ارائه می دهد. میتوانید روی دوربین در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید، روی داستان خود در بالای فید خود ضربه بزنید، یا برای دسترسی به دوربین، فقط انگشت خود را به سمت راست بکشید.
دوربین شما به طور پیشفرض روی Normal خواهد بود، اما بیایید سایر تنظیمات دوربین را که در بالا توضیح ندادیم مرور کنیم.
نوع: یک پست متنی ایجاد می کند
موسیقی: یک کلیپ موسیقی انتخابی شما را با یک تصویر یا ویدیو جفت می کند
Live: محتوای زنده را در اینستاگرام شما به منظور تماشای فالوورهای شما منتشر می کند
Superzoom: یک زوم متحرک به ویدیو اضافه می کند
فوکوس: روی یک سوژه فوکوس می کند و پس زمینه را محو می کند
هندزفری: این امکان را به شما می دهد که بدون نگه داشتن دکمه ضبط، فیلم بگیرید
مانند دوربین تلفن معمولی شما، نماد رعد و برق فلاش را کنترل می کند و نماد فلش نمای دوربین را بین جلو و رو به جلو تغییر می دهد. اینستاگرام اخیراً فیلترهایی را اضافه کرده است (مانند اسنپ چت) که می توانید با ضربه زدن روی چهره خندان در کنار نماد فلش به آنها دسترسی داشته باشید.
مرحله 1: عکس خود را آپلود کنید و یک فیلتر اضافه کنید.
داستان ها باعث می شوند که به محتوای شما شخصیت ببخشید! برای دسترسی به فیلترها، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. برای انتخاب رنگ و افزودن یک doodle، نماد قلم را انتخاب کنید.
مرحله 2: برای افزودن متن با صفحه کلید خود، نماد Aa را فشار دهید.
نماد لبخند به شما امکان می دهد مکان، GIF، موسیقی، نظرسنجی و بسیاری ویژگی های سرگرم کننده دیگر را اضافه کنید.
اینستاگرام همچنین به شما این امکان را میدهد تا حساب دیگری را در استوری خود تگ کنید، که یک راه عالی برای ارتباط با سایر مشاغل و دنبال کنندگان شما است. برای تگ کردن شخصی، نماد @ را تایپ کنید و سپس نام کاربری که میخواهید ذکر کنید را تایپ کنید. این باعث می شود که برچسب قابل کلیک باشد تا بینندگان بتوانند از نمایه برچسب بازدید کنند. اگر در استوری شخصی از شما نام برده شود، اعلانی دریافت خواهید کرد.
مرحله 3: داستان خود را منتشر کنید.
وقتی برای انتشار آماده شدید، نماد داستان شما را فشار دهید یا آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعداً منتشر کنید. همچنین می توانید برای افزودن به استوری خود و همچنین ارسال مستقیم به سایر کاربران، روی Send To ضربه بزنید. استوری ها در بالای فید اینستاگرام و از طریق عکس نمایه شما ظاهر می شوند. برای اینکه ببینید چه کسی محتوای شما را مشاهده کرده است، هنگام مشاهده استوری، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.
استوری های اینستاگرام بسیار شبیه اسنپ چت هستند – بله، اسنپ چت دارای تشخیص چهره و لنز (یا فیلتر) است. اما، پایگاه کاربر فعال اینستاگرام همراه با قابلیت های جستجوی آن، فرصتی عالی برای کشف مشاغل فراهم می کند. بنابراین اگر میپرسید آیا کسبوکار شما باید از Stories استفاده کند، پاسخ «بله» است.
چگونه نکات هایلایت استوری اینستاگرام را اضافه کنیم
هایلایت استوری اینستاگرام، استوری های اینستاگرامی هستند که از محدودیت 24 ساعته خود گذشته و در پروفایل اینستاگرام پست شده اند. می توانید آنها را در حلقه های کوچک زیر بیو اینستاگرام پیدا کنید. Story Highlights راهی فوقالعاده برای نمایش بهترین استوریهای شما و ارسال آنها به صورت نیمه دائمی در حساب کاربری شما برای دیدن فالوورهای شما است. آنها همچنین راههای مفیدی برای نمایش محصولات، خدمات، تبلیغات و موارد دیگر هستند زیرا نکات برجسته شما میتواند شامل پیوندهایی به سایتهای خارجی باشد.
هایلایت استوری اینستاگرام همچنین می تواند به عنوان یک منوی مختلف عمل کند. بسیاری از کسبوکارهای اینستاگرام از نکات برجسته استوری برای ارسال ساعات کاری، تبلیغات یا فروش فعلی، اطلاعات اعضای تیم یا مکان فروشگاه، ویدیوی پشت صحنه و موارد دیگر استفاده میکنند. از آنجایی که Story Highlights در بالای نمایه اینستاگرام قرار دارد، تقریباً پسوندی از بیوگرافی شما است. اینستاگرام همچنین به شما این امکان را میدهد که پوششهای هایلایت (با ابعاد 2000 x 2000 پیکسل و نسبت تصویر 1:1) را اضافه کنید تا برجستگیهای استوری خود را نشان دهید و نمایه خود را روی برند نگه دارید.
راه های مختلفی برای اضافه کردن نکات برجسته استوری اینستاگرام وجود دارد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که نمیتوانید تصاویر یا ویدیو را مستقیماً به نکات برجسته داستان خود اضافه کنید. قبل از اینکه بتوانید آن را به هایلایت پین کنید (یا یک هایلایت جدید ایجاد کنید)، نکات برجسته استوری شما باید یک استوری قبلا پست شده (یا در حال حاضر زنده) یا اینستاگرام باشد.
یکی از راههای ایجاد و/یا پست کردن در استوری برجسته، استوری فعلی اینستاگرام است.
یک هایلایت اینستاگرام از استوری اضافه کنید
مرحله 1: استوری فعلی اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد قلب با عنوان Highlight کلیک کنید.
در این مرحله، اینستاگرام از شما می پرسد که می خواهید استوری را به کدام هایلایت پین کنید، یا اگر هنوز هیچ هایلایتی ندارید، از شما می خواهد که هایلایت ایجاد کنید.
مرحله 2: هایلایت را ویرایش کنید.
هنگامی که استوری را به هایلایت موجود اضافه می کنید (یا از آن برای ایجاد یک مورد جدید استفاده می کنید)، هایلایت را در نمایه اینستاگرام خود در زیر بیو اینستاگرام خود خواهید دید. پس از ارسال، می توان نکات برجسته داستان را برای تغییر تصویر روی جلد، انتخاب نام جدید، حذف پست ها، یا حتی اضافه کردن موارد جدید از آرشیو استوری (که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد) ویرایش کرد. برای ویرایش هایلایت، روی سه نقطه در پایین یک داستان برجسته کلیک کنید و روی Edit Highlight ضربه بزنید.
یک هایلایت اینستاگرام از آرشیو اضافه کنید
همچنین میتوانید از آرشیو خود، استوریهای هایلایت استوری را ایجاد یا به آن اضافه کنید، جایی که استوریهای اینستاگرام شما پس از پایان محدودیت ۲۴ ساعتهشان ذخیره میشوند.
مرحله 1: به آرشیو دسترسی پیدا کنید.
با ضربه زدن روی سه خط در گوشه سمت راست بالای نمایه خود و کلیک روی Archive می توانید به آرشیو خود دسترسی پیدا کنید. آرشیو شما همچنین شامل پست هایی است که از نمایه اینستاگرام خود حذف کرده اید. برای جابهجایی بین پستها و داستانها، روی بایگانی در نوار بالا برای منوی کشویی ضربه بزنید.
مرحله 2: هایلایت را اضافه کنید.
از آرشیو خود، میتوانید استوریهای قدیمی اینستاگرام را برای افزودن به نکات هایلایت استوری انتخاب کنید. به سادگی یک داستان بایگانی شده را باز کنید، روی Highlight در منوی پایین کلیک کنید، و انتخاب کنید که هایلایت به آن اضافه شود.
نکات برجسته راه های مفیدی برای جذب مخاطب با دائمی کردن محتوای موقت در نمایه شما هستند. نکات هایلایت استوری نیز به بیو اینستاگرام شما نزدیک است و آنها را به بخش قابل توجهی از پروفایل اینستاگرام شما تبدیل می کند. از نکات برجسته استوری خود برای تعامل، اطلاع رسانی و خوشحال کردن مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنید - دقیقاً مانند HubSpot.
لایو اینستاگرام
همانطور که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، اینستاگرام یک گزینه ویدیوی زنده دارد که به شما امکان می دهد محتوا را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. برای شروع پخش زنده ویدیویی، دوربین اینستاگرام را باز کنید، به تنظیمات Live بروید و روی دکمه Start Live Video کلیک کنید.
هنگامی که ویدیوی زنده را شروع می کنید، هر دنبال کننده ای که در حال حاضر در برنامه است اعلانی مبنی بر زنده بودن شما دریافت می کند. بینندگان زنده همچنین می توانند با استفاده از ویژگی چت داخلی، روی ویدیوی زنده نظر دهند. از ویدیوی زنده باید برای نمایش محتوای هیجانانگیز و بیدرنگ یا لحظات جذابی مانند پرسش و پاسخ یا افشاگریها به مقدار کم استفاده شود.