راهنمای بازاریابی لینکدین

با این راهنما، نکات برتر در مورد استفاده از لینکدین برای  تجارت و بازاریابی را کشف کنید.

مقدمه

مقدمه

آیا می دانستید لینکدین بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی این پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی امروز تبدیل می کند.
آیا کسب‌وکار شما از لینکدین برای بهبود آگاهی از برند، شبکه سازی، افزایش سرنخ‌ها، تبدیل‌ها و درآمد استفاده می‌کند؟ با رشد مداوم شبکه های اجتماعی جدید، لینکدین پلتفرمی است که اغلب کمتر از آن استفاده می شود. حقیقت این است که لینکدین می تواند بخشی قدرتمند برای استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی شما باشد.

این راهنما مملو از نکات لینکدین است که می توانید بلافاصله اجرا کنید تا به شما کمک کند از این پلتفرم برای بهبود آگاهی از برند، به اشتراک گذاری محتوای بازاریابی و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.


بازاریابی لینکدین چیست؟

بازاریابی لینکدین چیست؟

بازاریابی لینکدین فرآیند استفاده از لینکدین برای ایجاد ارتباط، ایجاد سرنخ، بهبود آگاهی از برند، تقویت روابط تجاری و مشارکت، به اشتراک گذاری محتوا و هدایت ترافیک به وب سایت شما است.

 

چرا بازاریابی در لینکدین مهم است؟

 لینکدین امروزه بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از استراتژی های بازاریابی موفق است زیرا در گسترش شبکه های حرفه ای بسیار موثر است. هنگامی که از لینکدین برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده می کنید، به ویژگی های مفید مرتبط با تجزیه و تحلیل، ارتباطات، و ساختن برند دسترسی پیدا می کنید.

 

درباره لینکدین

لینکدین در سال 2003 با تمرکز بر شبکه سازی، ایجاد مشاغل و به اشتراک گذاری ایده ها راه اندازی شد. این پلتفرم اعضای خود را قادر می سازد تا با سایر متخصصان از جمله همکاران، کارفرمایان بالقوه، شرکای تجاری، رقبا، کارمندان جدید و مشتریان، ارتباط برقرار کرده و محتوا را به اشتراک بگذارند.

به همین دلیل است که حضور کسب و کار شما در لینکدین ضروری است – این پلتفرم یک ابزار بازاریابی فوق العاده است.


بهترین روش های بازاریابی لینکدین

بهترین روش های بازاریابی لینکدین

لینکدین به شما اجازه می دهد تا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، سرنخ های با کیفیت را شناسایی کنید، تخصص خود را به اشتراک بگذارید و شبکه خود را توسعه دهید. همچنین این یک راه عالی برای بازاریابی فرصت های شغلی و جذب استعدادهای جدید به شرکت شما است. اینها تنها برخی از دلایلی است که چرا لینکدین یک پلتفرم ایده آل برای همه مشاغل برای بازاریابی است. در اینجا چند روش تاکتیکی دیگر وجود دارد که می توانید لینکدین را در استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی خود بگنجانید.

 

1. از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها اغلب برای تاکید بر پست لینکدین شما استفاده می شوند، اما در واقع هدفی را دنبال می کنند که می تواند استراتژی بازاریابی شما را برای بهتر شدن تغییر دهد. این عبارات ساده که قبل از آن یک نماد هشتگ وجود دارد، معادن طلا برای استفاده از مخاطبان، صنایع و جایگاه های جدید هستند. اما استفاده بیش از حد، یا بد از آن، می تواند کار را خراب کند.

این بدان معناست که شما می خواهید با انجام تحقیقات هشتگ در لینکدین بین هشتگ های مرتبط و محبوب تعادل برقرار کنید. ابتدا در بخش جستجو یک هشتگ را سرچ کنید. به عنوان مثال، اگر در بازاریابی دیجیتال کار می کنید، با جستجوی #دیجیتال_مارکتینگ شروع کنید تا ببینید چه تعداد از افراد هشتگ را دنبال می کنند و چند بار از آن استفاده می شود.

از اینجا، با سه تا پنج هشتگ شروع کنید که به مخاطبانی که می خواهید با آنها صحبت کنید می رسد. این هشتگ‌ها باید از نظر تعداد افرادی که آنها را دنبال می‌کنند متفاوت باشد، بنابراین زیاد روی اعداد زیاد متمرکز نشوید. هشتگ های مرتبط اما کمتر شناخته شده می توانند دسترسی شما را به مخاطبانی محدود کنند که احتمالاً با محتوای لینکدین شما درگیر هستند.

 

2. بدانید چه زمانی از پروفایل لینکدین در مقابل صفحه لینکدین استفاده کنید

صفحات لینکدین را می توان بدون ارسال درخواست و انتظار تایید دنبال کرد. این بدان معناست که وقتی یک کاربر لینکدین صفحه شما را با ارتباطات خود به اشتراک می گذارد، آن افراد می توانند صفحه شما را دنبال کنند و بلافاصله محتوای کسب و کار شما را ببینند که پتانسیل تعامل بالایی را دارد. صفحات لینکدین و پروفایل های لینکدین اهداف مختلفی را در بازاریابی لینکدین انجام می دهند. صفحات عمومی هستند و عمدتاً توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند. نمایه ها خصوصی هستند و توسط افراد استفاده می شود. هر کدام از آنها با الگوریتم لینکدین کار می کنند، اما شما ابزارهای مختلفی خواهید داشت که می توانید از آنها برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید.

نمایه‌های لینکدین را نیز می‌توان دنبال کرد، اما چیزی که آنها را منحصر به فرد می‌کند، امکان برقراری مکالمات خصوصی و فردی با اتصالاتی است که درخواست پیوستن به شبکه شما را دارند. اگر مشاور هستید، در فروش مستقیم کار می‌کنید، یا ترجیح می‌دهید رویکردی فردی به کسب‌وکار خود داشته باشید، باید یک نمایه لینکدین برای استفاده از این ویژگی داشته باشید.

هر دوی این نهادهای لینکدین می توانند به صورت پشت سر هم کار کنند تا گردش کار بازاریابی نهایی را ایجاد کنند. برای مثال، می‌توانید با فهرست کردن صفحه لینکدین کسب‌وکارتان به‌عنوان کارفرما در نمایه شخصی‌تان، خود را به‌عنوان کارمند کسب‌وکارتان فهرست کنید. به این ترتیب، هنگامی که یک بازدیدکننده در نمایه شما قرار می گیرد، صفحه شما را نیز می بیند.

 

3. پست هایی با طول های مختلف ایجاد کنید.

پست‌های سریع و جسورانه در لینکدین تاثیرگذار است. داستان های طولانی توجه خوانندگان را به خود جلب می کند و منجر به ماندن طولانی تری در برنامه می شود. هر دوی این نوع پست ها باید در طرح محتوای لینکدین شما جایگاهی داشته باشند.

شما نمی خواهید به عنوان فردی که فقط مونولوگ به اشتراک می گذارد شناخته شوید زیرا شبکه شما همیشه برای خواندن آنها وقت نخواهد داشت. در همین راستا، بسیاری از پست‌های کوتاه می‌توانند به عنوان محتوایی بی‌نقص به نظر برسند که می‌تواند شما را به‌عنوان یک رهبر فکری کمتر معتبر نشان دهد.

تغییر طول پست‌ها (و همچنین افزودن تصاویر و ویدیوها) می‌تواند محتوای شما را تازه و مرتبط با شبکه شما نگه دارد. محتوایی خواهید داشت که مردم را هیجان زده می کند تا ببینند در مرحله بعد چه جواهری را رها می کنید.

 

4. مقالات خارجی را در پلتفرم به اشتراک بگذارید.

بر خلاف پلتفرم های دیگر مانند اینستاگرام، الگوریتم لینکدین از لینک های خارجی به وبلاگ ها و وب سایت ها پشتیبانی می کند. تا زمانی که محتوایی که پست می‌کنید ارزش داشته باشد و به مخاطبان شما مرتبط باشد، در پست کردن محتوای دیگران در پلتفرم موفق خواهید بود.

اگرچه اگر مستقیماً به وب‌سایت او پیوند می‌دهید، لازم نیست نگران اعتبار رسمی نویسنده باشید، این ایده بدی نیست که او را در پست خود تگ کنید یا از هشتگ آنها برای اعتبار دادن استفاده کنید. گاهی اوقات، آنها پست شما را با فالوورهای خود به اشتراک می گذارند یا در زیر پستی نظر می دهند که نمایه شما را به مخاطبان خود معرفی می کند. چقدر باحاله؟

 

5. برنامه انتشار خود را ثابت نگه دارید.

لینکدین که به عنوان پلتفرمی برای داشتن یکی از طولانی‌ترین طول عمر محتوا شناخته می‌شود، پلتفرمی است که نیازی به «برنامه انتشار شبانه‌روزی» ندارد. چیزی که به آن نیاز دارد یک سازگاری است.

چه هر روز، یک روز در میان یا حتی یک بار در هفته منتشر کنید، شبکه شما به طور منظم انتظار محتوای شما را خواهد داشت که باعث ایجاد اعتماد می شود. برنامه ای را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما منطقی باشد و به مدت یک ماه به آن پایبند باشید. ببینید چه روزها و زمان هایی بهترین تعامل را دارند و آن را بخشی از برنامه انتشار خود قرار دهید.

در زیر، چند روش موثر برای استفاده از پلتفرم لینکدین را پوشش خواهیم داد. این نکات را می توان بر اساس نیازهای شما تنظیم کرد – چه صفحه شخصی لینکدین، صفحه کسب و کار یا هر دو – بدون توجه به صنعت یا اندازه شما. با این حال، متوجه خواهید شد که برخی از نکاتی که ما قصد داریم به آنها بپردازیم برای مشاغلی که به دنبال افزایش آگاهی از نام تجاری یا به اشتراک گذاری محتوا هستند، مناسب تر است، در حالی که برخی دیگر بیشتر برای افرادی که به دنبال جذب و استخدام استعدادهای جدید هستند، مناسب است.


نحوه استفاده از لینکدین

نحوه استفاده از لینکدین

چگونه از لینکدین بهتر و بهینه تر استفاده کنیم.

1. URL نمایه عمومی خود را سفارشی کنید.

با سفارشی کردن URL نمایه عمومی لینکدین خود، نمایه خود را حرفه ای تر و آسان تر به اشتراک بگذارید. به جای URL با اعداد گیج کننده در پایان، زیبا و تمیز به نظر می رسد:

https://www.linkedin.com/in/mohamad-sadegh-manavi

برای این کار می توانید روی View Profile کلیک کنید و سپس روی Edit Public Profile and URL کلیک کنید. در اینجا می‌توانید URL خود را به هر چیزی که می‌خواهید تغییر دهید - مانند نام و نام خانوادگی یا نام تجاری - با این فرض که قبلاً توسط کاربر لینکدین دیگری گرفته نشده است.

 

2. یک عکس پس زمینه لینکدین به نمایه خود اضافه کنید.

با افزودن یک عکس پس زمینه با نام تجاری، به نمایه لینکدین خود کمی شخصیت بیشتری بدهید. اگرچه یکی به طور خودکار در اختیار شما قرار می گیرد، اما می توانید آن را به روز کنید تا برند شخصی، علایق خاص خود را به نمایش بگذارید یا چشم مدیران و استخدام کنندگان را جلب کنید.

لینکدین اندازه عکس پس زمینه 1584 در 396 پیکسل را توصیه می کند و باید یک فایل JPG، PNG یا GIF کمتر از 8 مگابایت باشد.

 

3. بخش های نمایه خود را اضافه، حذف و تنظیم مجدد کنید.

می‌توانید بخش‌هایی از نمایه لینکدین خود را ویرایش و ترتیب دهید تا اطلاعات خاصی را به هر شکلی که مناسب می‌دانید برجسته کنید. هنگامی که در حالت ویرایش هستید، به سادگی ماوس خود را روی فلش دو طرفه در هر بخش قرار دهید. ماوس شما به یک نماد چهار فلش تبدیل می‌شود، در این مرحله می‌توانید کلیک کنید، بکشید و به موقعیت دیگری در نمایه خود رها کنید.

 

4. پروفایل لینکدین خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به وبلاگ نویسی محدود نمی شود - شما همچنین می توانید نمایه خود را بهینه کنید تا توسط افرادی که در لینکدین برای عبارات کلیدی که می خواهید آنها را پیدا کنید، کشف کنید. می توانید این کلمات کلیدی را به بخش های مختلف نمایه خود اضافه کنید، مانند عنوان، خلاصه یا تجربه کاری خود.

 

5. یک نشان ProFinder به نمایه خود اضافه کنید.

می‌توانید یک نشان ProFinder اضافه کنید، که برای شناسایی فریلنسرها در لینکدین ProFinder استفاده می‌شود. این سرویس پیمانکاران را با مدیران پروژه ای که به دنبال کمک هستند مطابقت می دهد. فریلنسرها می توانند نشان ProFinder را در نمایه های خود نشان دهند تا مهارت ها، تخصص و توصیه های خود را به مشتریان بالقوه نشان دهند.

(LinkedIn Profinder در اکتبر 2021 متوقف شد.اما لینکدین هنوز بهترین مکان برای به دست آوردن سرنخ های ورودی به عنوان یک فریلنسر مستقل است. )

توجه: در آخرین آپدین این بخش به خدمات مارکت پلیس (Services Marketplace) تغییر یافته است.

 

6. از لینک های وبلاگ و وب سایت در پروفایل لینکدین خود استفاده کنید.

می توانید پیوندهای نمونه کارها و شبکه های اجتماعی را به صفحه لینکدین خود اضافه کنید. پیوندهایی به محتوا و اطلاعات کسب و کار شما نیز می تواند به نمایه شما اضافه شود تا کلیک ها افزایش یابد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که توجه بیشتری را به مناطق خاصی از صفحه خود جلب کنید تا ترافیک را به جای دیگری هدایت کنید.

برای مثال، اگر پادکست تولید کرده‌اید، می‌توانید پیوندهای قسمت‌های خود را در لینکدین  برای تبلیغ کار خود به اشتراک بگذارید.

 

7. به روز رسانی های شبکه خود را بررسی کنید (یا خود را به اشتراک بگذارید).

به‌روزرسانی‌های شبکه که در صفحه اصلی لینکدین شما یافت می‌شوند، اساساً نسخه LinkedIn از فید خبری فیس‌بوک هستند. این فید را به صورت دوره‌ای بررسی کنید تا یک عکس فوری از آنچه که ارتباطات، مشتریان، رقبا و دیگران شما انجام می‌دهند و به اشتراک می‌گذارند، داشته باشید. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های خود را به اشتراک بگذارید، مانند جزئیات مربوط به محصولات یا خدمات خود و محتوای قابل توجهی که کسب‌وکارتان ایجاد و منتشر کرده است.

می‌توانید انتخاب کنید که برای اعلان‌های ایمیل ثبت‌نام کنید یا بر اساس «به‌روزرسانی‌های برتر» و «به‌روزرسانی‌های اخیر» مرتب‌سازی کنید تا فید خود را به هر شکلی که می‌خواهید فیلتر کنید.

 

8. قابل شناسایی باشید.

اتصالات لینکدین شما باید نمایه شما را از لحظه ای که به آن نگاه می کنند شناسایی کنند. یک راه عالی برای اینکه نمایه خود را به راحتی قابل شناسایی کنید این است که مطمئن شوید نام، عنوان و سایر شناسه های ساده نمایه شما به راحتی قابل مشاهده هستند.

توجه: شما باید همیشه تنظیمات نمایه عمومی خود را نیز فعال کنید تا برای مخاطبان شما قابل مشاهده و شناسایی باشد.

 

9. بررسی کنید چه کسی نمایه لینکدین شما را مشاهده کرده است.

کمی درباره اعضای مخاطب، سرنخ‌های بالقوه و مشتریانی که نمایه شما را مشاهده می‌کنند و محتوای بازاریابی که در لینکدین به اشتراک می‌گذارید، بیاموزید.

چگونه؟ با ویژگی چه کسی نمایه شما را مشاهده کرد.

این ابزار که در پیمایش اصلی از طریق کشویی نمایه قابل دسترسی است، شما را قادر می سازد دقیقا افرادی را که از صفحه شما بازدید کرده اند شناسایی کنید. می‌توانید ببینید که چگونه در مقابل نماهای نمایه برای اتصالات خود، کسب‌وکارهای دیگر مانند شما و موارد دیگر قرار می‌گیرید.

 

10. تمام جنبه های صفحه لینکدین خود را طراحی کنید.

طراحی صفحات لینکدین در طول سال ها تغییرات زیادی کرده است. مطمئن شوید که طرح شما به درستی تنظیم شده و برای جدیدترین چیدمان بهینه شده است، که دارای یک تصویر بنر جذاب و با کیفیت است.


نحوه بازاریابی در لینکدین

نحوه بازاریابی در لینکدین

چطور در لینکدین از فهرست فرصت های شغلی و استخدام استعدادهای جدید با آگهی های شغلی و از تأییدیه های لینکدین استفاده کنیم.

 

1. از جستجوهای ذخیره شده و هشدارهای جستجو در LinkedIn Recruiter استفاده کنید.

اگر از LinkedIn Recruiter استفاده می‌کنید، می‌توانید از Saved Searches برای ذخیره معیارهای جستجوی خود استفاده کنید - اگر فرصت‌های شغلی را از طریق لینکدین بازاریابی می‌کنید، این یک ابزار عالی برای کمربند ابزار شما است.

با این ویژگی، می‌توانید هر تعداد جستجو را که می‌خواهید ذخیره کنید و زمانی که نامزدهای جدید با اصلاحات فیلتر و معیارهای شما مطابقت دارند، هشدار دریافت کنید. می توانید انتخاب کنید که هشدارهای جستجوی روزانه یا هفتگی را از سیستم در مورد نتایج مرتبط از طریق صفحه اصلی Recruiter دریافت کنید.

 

2. فهرست فرصت های شغلی و استخدام استعدادهای جدید با آگهی های شغلی لینکدین.

و در مورد فرصت‌های شغلی باز کسب‌وکارتان، فراموش نکنید که موقعیت‌های جدید خود را در صفحه مشاغل لینکدین اضافه و بازاریابی کنید.

در اینجا، نامزدها می توانند با جستجوی کلمات کلیدی خاص مانند عنوان شغل، صنعت، محل کار، حقوق، سطح تجربه و موارد دیگر درباره کسب و کار و فرصت های شغلی شما اطلاعات کسب کنند.

 

3. از تأییدیه های لینکدین استفاده کنید.

لینکدین قابلیتی به نام تاییدیه ها را ارائه می دهد – این به شما امکان می دهد با تایید مهارت های افرادی که با آنها کار می کنید، آنها را بشناسید.

می‌توانید مهارت‌های افرادی را که از نزدیک‌ با آن‌ها کار می‌کنید تبلیغ و تأیید کنید تا به آنها کمک کنید به کسب و کارهای دیگر ارجاع داده شوند، نمایه‌هایشان را چشمگیرتر کنید، حمایت خود را نشان دهید و موارد دیگر.

 

4. از Open Profile برای ارسال پیام به افرادی که به آنها متصل نیستید استفاده کنید.

برای انشعاب و ایجاد ارتباطات جدید با شرکای بالقوه، مشتریان و سایر رهبران صنعت، ممکن است بخواهید پیامی شخصی برای آنها ارسال کنید.

لینکدین، شما امکان می دهد برای افرادی که با آنها ارتباط درجه یک مشترک دارید پیام ارسال کنید. اما آیا می‌دانستید که برخی از افراد به شما اجازه می‌دهند به هر حال برای آنها پیام ارسال کنید، حتی اگر متصل نباشید؟

این کار به این صورت است: امکان عضویت در شبکه Open Profile فقط برای دارندگان حساب Premium در دسترس است، اما این امکان را به این کاربران می‌دهد که بدون در نظر گرفتن نوع عضویت، برای هر عضو دیگر لینکدین پیام ارسال کنند.

علاوه بر این، گزینه‌هایی برای ارسال پیام به کسانی که هنوز با آنها ارتباط ندارید وجود دارد، مانند ارسال درخواست برای اتصال با یک یادداشت (البته ما استفاده بیش از حد از این تکنیک را توصیه نمی‌کنیم). علاوه بر این، اگر یک حساب پریمیوم دارید، می توانید از InMail استفاده کنید.

 

5. برون داد ارتباطات.

اکنون، بر کسی پوشیده نیست که می‌توانید از ارتباطاتی که در لینکدین ایجاد می‌کنید، برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید و پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید. صادر کردن ارتباطات شما - برای مثال به یک سیستم مدیریت تماس - یک مکان عالی برای شروع است.

تحت تنظیمات پیشرفته خود، می توانید برون داد ارتباطات لینکدین خود را شروع کنید.

 

6. اتصالات خود را برای رشد شبکه حرفه ای خود سفارشی کنید.

لینکدین ویژگی هایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند شبکه حرفه ای خود را توسعه دهید و ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید. بسته به آنچه که به دنبال انجام آن هستید، چندین راه برای انجام این کار وجود دارد.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

بسته به سطح ارزش آنها برای کسب و کارتان، اتصالات را اضافه، مشاهده و حذف کنید.
کنترل کنید چه کسی می تواند ارتباطات شما را ببیند - شاید شما می خواهید یا نمی خواهید رقبای شما آن لیست افراد را ببینند.
از ارتباطات درجه دوم و سوم خود برای رشد شبکه و ایجاد روابط جدید استفاده کنید.
مخاطبین خود را از ایمیل و سایر منابع وارد کرده و همگام کنید تا با همکاران، شرکا، سرنخ ها و مشتریان در سراسر صفحه در ارتباط باشید. این ارتباطات محتوای شما را در مکان‌های مختلف می‌بینند، بنابراین اطلاعات بیشتری در مورد اینکه شما به‌عنوان یک کسب‌وکار چه کسی هستید، می‌یابند و رابطه‌شان را با برند شما عمیق‌تر می‌کنند.

 

7. به گروه های لینکدین بپیوندید.

گروه های لینکدین یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با افرادی است که در صنعت شما کار می کنند یا به آن علاقه مند هستند. آنها به عنوان مرکزی برای شما و سایر اعضا برای به اشتراک گذاشتن محتوا، رشد لیست مخاطبین خود، تثبیت خود به عنوان یک متخصص در این زمینه و افزایش آگاهی از برند عمل می کنند.

چندین مزیت دیگر از پیوستن به گروه های لینکدین حاصل می شود. برای مثال، با پیوستن به گروه‌های مرتبط با صنعت خود و شرکت در بحث‌های درون آن گروه‌ها، رهبری فکری را در صنعت خود القا خواهید کرد.

علاوه بر این، با پیوستن به گروه ها، می توانید پروفایل های کامل سایر اعضای همان گروه را بدون اتصال مشاهده کنید. همچنین، اگر عضوی از همان گروه با کاربر دیگری هستید، لینکدین به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر 15 پیام 1:1 رایگان در ماه برای سایر اعضای گروه ارسال کنید (معمولاً، فقط در صورتی می‌توانید این کار را انجام دهید که اولین نفر باشید. ).

 

8. گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید.

ایجاد یک گروه لینکدین از خودتان را در نظر بگیرید.
شما می توانید از گروه خود برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود، رشد جامعه ای از طرفداران، ایجاد ایده های محتوای بازاریابی جدید، ارتقاء آگاهی از برند و ایجاد سرنخ های جدید استفاده کنید.

 

9. با گروه لینکدین خود ارتباط برقرار کنید.

و با این توجه، دلایل بیشتری برای ایجاد گروه خود در لینکدین وجود دارد. در واقع، یکی از مزایای مدیریت یک گروه لینکدین این است که لینکدین تعامل و برقراری ارتباط با اعضای گروهی که شما مسئول آن هستید را ساده می کند.

می توانید برای اعضای گروه پیام ارسال کنید یا یک پست گروهی ایجاد کنید. ارسال پیام به شما این امکان را می دهد که مستقیماً یکی از اعضای گروه خود را بنویسید یا محتوا را از صفحه گروه خود با آنها به اشتراک بگذارید. اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن با یک فرد خاص در گروه خود دارید، عالی است. ایجاد یک پست گروهی به شما امکان می دهد هر محتوایی را که می خواهید در صفحه گروه خود به اشتراک بگذارید که برای شروع بحث ایده آل است.

 

10. به روز رسانی های وضعیت لینکدین خود را در توییتر به اشتراک بگذارید.

حساب توییتر خود را به نمایه لینکدین خود اضافه کنید تا بتوانید به‌روزرسانی‌های وضعیت را در پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارید. این همچنین یک راه عالی برای تقویت فالوورهای توییتر و ارتباطات لینکدین شما است.

 

11. در به‌روزرسانی‌های وضعیت خود از ذکر @ استفاده کنید.

آیا می خواهید کاربر یا شرکت دیگری در لینکدین به روز رسانی وضعیت شما را ببیند؟ در لینکدین، می‌توانید کاربران و سایر شرکت‌ها را در به‌روزرسانی‌های استاتوس خود برچسب‌گذاری کنید - یا نام@ کنید.

نماد @ را بلافاصله به دنبال نام کاربر/شرکت در به‌روزرسانی وضعیت یا پست خود وارد کنید. در نتیجه، به آن کاربر/شرکت هشدار داده می‌شود که شما به آن‌ها اشاره کرده‌اید، و نام آن‌ها نیز به نمایه و صفحه‌اش در خود به‌روزرسانی وضعیت پیوند داده می‌شود. این یک راه عالی برای افزایش تعامل و تعامل در محتوای شما و همچنین بهبود آگاهی از برند است.

 

12. صفحات ویترین لینکدین را ایجاد کنید.

صفحات ویترینی لینکدین صفحات ویژه ای هستند که از صفحه کسب و کار شما منشعب می شوند تا ابتکارات و کمپین های خاصی را برجسته کنند یا محتوای خاصی را که روی آن کار می کنید را نشان دهند.

صفحات ویترینی را به عنوان پسوند صفحه اصلی خود در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد محصولات خاصی را تبلیغ کنید یا به شخصیت های بازاریابی خود پاسخ دهید - این یک تجربه شخصی سازی شده و هدفمند برای بازدیدکنندگان صفحه شما فراهم می کند. این یک راه عالی برای گسترش شبکه شما در لینکدین است زیرا سایر کاربران می توانند صفحه(های) ویترین شما را دنبال کنند حتی اگر صفحه اصلی شما را دنبال نکرده باشند.

 

13. به روز رسانی وضعیت شرکت را ارسال کنید و آنها را هدف قرار دهید.

به‌روزرسانی‌های وضعیت کسب‌وکارتان را در صفحه لینکدین خود منتشر کنید تا دنبال‌کنندگانتان ببینند. این باعث می‌شود که اتصالات لینکدین شما در ارتباط با آخرین پیشرفت‌ها، کار، محتوا و به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار شما فعال و در جریان باشد. در به روز رسانی وضعیت خود، می توانید اطلاعات مکتوب، تصاویر، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های وضعیت لینکدین هدفمند را برای افراد و گروه‌های خاص در بین مخاطبان خود ارسال کنید. برای انجام این کار، از معیارهایی مانند اندازه شرکت، صنعت، عملکرد شغلی، ارشدیت، جغرافیا، زبان و یا با درج / حذف کارکنان شرکت استفاده کنید.

این به‌روزرسانی‌های هدفمند در صفحه شما - یا صفحه نمایشی - و همچنین در لینکدین برای کاربران هدف ظاهر می‌شوند (مخصوصاً در فید به‌روزرسانی‌های شبکه آنها).

 

14. امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار لینکدین را بررسی کنید.

می‌توانید با استفاده از امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار این پلتفرم متوجه شوید که محتوای بازاریابی ارگانیک و پولی لینکدین شما چقدر تأثیرگذار است.

امتیاز بازاریابی محتوای شما با سنجش میزان درگیری کلی مخاطب با محتوای شما، تأثیر شما را بر لینکدین به شما می گوید. محتوای پرطرفدار به شما می‌گوید که چه موضوعاتی را پست می‌کنید و محتوایی را در مورد آن به اشتراک می‌گذارید که با گروه‌های مخاطب خاصی در پلتفرم طنین انداز شده است و به شما امکان می‌دهد محتوای خود را برای تأثیر بیشتر بهینه کنید.

 

15. محتوای پولی لینکدین و تبلیغات بومی را آزمایش کنید.

اگر به دنبال تکمیل تلاش های بازاریابی لینکدین ارگانیک خود با برخی تبلیغات پولی هستید، تبلیغات لینکدین انتخاب هوشمندانه ای است. یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات لینکدین: گزینه های هدف گذاری.

تبلیغات PPC لینکدین به شما امکان می دهد عناوین شغلی خاص، عملکردهای شغلی، صنایع یا اندازه شرکت را برای نام بردن چند مورد هدف قرار دهید – می دانید، افرادی که به احتمال زیاد به چیزی که می فروشید می خواهند/ نیاز دارند.

 

16. محتوا را از طریق پلت فرم انتشار لینکدین به اشتراک بگذارید.

خبر خوب! دیگر لازم نیست برای انتشار مقالات جدید در لینکدین یک اینلوئنسر لینکدین باشید. انتشار برای همه کاربران در پلتفرم در دسترس است. آزمایش کنید که چگونه این ویژگی می تواند از اهداف بازاریابی شما با ایجاد محتوا و تبلیغ آن در صفحه لینکدین کسب و کار شما پشتیبانی کند.

به عنوان مثال، ممکن است با انتقال محتوا از وبلاگ خود به لینکدین آزمایش کنید - به این ترتیب، می توانید اشتراک های وبلاگ خود را از طریق لینکدین ارتقا دهید.

 

17. یک دکمه Page Follow را به وب سایت خود اضافه کنید.

برای تبلیغ حضور لینکدین شرکت خود و محتوایی که در پلتفرم به اشتراک می گذارید، دکمه Follow Company LinkedIn را به وب سایت خود اضافه کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان وب سایت شما صفحه لینکدین شما را از طریق سایت شما دنبال می کنند، به طور خودکار به شما متصل می شوند و می توانند آخرین به روز رسانی های شرکت شما را در پلتفرم مشاهده کنند.

با استفاده از این روش، می توانید تعامل و تعداد اتصالات خود را در لینکدین با هدایت ترافیک به پلتفرم به طور مستقیم از وب سایت خود افزایش دهید.

 

18. عملکرد بازاریابی لینکدین خود را تجزیه و تحلیل کنید.

 تلاش های بازاریابی لینکدین شما چگونه پیش می رود؟ تجزیه و تحلیل تلاش های شما و انجام تنظیمات لازم برای موفقیت شما در پلت فرم بسیار مهم است.

لینکدین دارای تجزیه و تحلیل عمیق صفحه و همچنین ابزارهای گزارش دهی برای مشاغل برای ارزیابی عملکرد کلی است. داده‌های خاصی درباره میزان تأثیرگذاری به‌روزرسانی‌های وضعیت، محتوا، و دسترسی شما و همچنین جزئیات مربوط به تعامل و دنبال‌کنندگان صفحه شما (مانند جمعیت‌شناسی اعضای مخاطب) وجود دارد.


گزینه های بازاریابی لینکدین

گزینه های بازاریابی لینکدین

لینکدین به شما اجازه می دهد تا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، سرنخ های با کیفیت را شناسایی کنید، تخصص خود را از طریق محتوای رهبری فکری به اشتراک بگذارید و شبکه خود را توسعه دهید. همچنین این یک راه عالی برای بازاریابی فرصت های شغلی و جذب استعدادهای جدید به شرکت شما است. استفاده از تبلیغات همه این مزایا را تقویت می کند تا آنها را برای تجارت شما مفیدتر کند. چهار نوع تبلیغات مختلف وجود دارد که می‌توانید در لینکدین استفاده کنید، هر کدام برای کمک به شما در دستیابی به اهداف مختلف برای کسب‌وکارتان ساخته شده‌اند.

 

1. محتوای حمایت شده

صفحه اصلی لینکدین برای کاربران دارای یک فید خبری است که برای شبکه هر پروفایل سفارشی است. محتوای حمایت‌شده در فید خبری لینکدین نمایش داده می‌شود و به مخاطبان بسیار درگیر می‌رسد. این محتوا به عنوان "تبلیغ شده" برچسب گذاری شده است، بنابراین از فید خبری معمولی جدا است. محتوای حمایت‌شده می‌تواند شامل تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی یا تبلیغات رویداد باشد.

2. پیام های حمایت شده

هر کاربر در لینکدین یک صندوق ورودی برای ارتباط با سایر کاربران دارد. تنها 48 درصد از کسب و کارها از پیام رسانی برای تعامل با سرنخ های بالقوه استفاده می کنند، بنابراین فرصتی عالی برای شما وجود دارد که با آن پیشتاز باشید. تبلیغات مکالمه ای هستند که به سبک "مسیر خود را انتخاب کنید" و تبلیغات پیامی هستند که پیام های مستقیم به سرنخ های بالقوه هستند.

3. فرم های ژنرال سرب

تبدیل سرنخ ها هدف تبلیغات شما است و جمع آوری آسان اطلاعات آنها باعث می شود روند برای آنها و کسب و کار شما ساده شود. اینها فرم های از پیش پر شده ای هستند که به شما کمک می کنند تا سرنخ ها را در لینکدین جمع آوری و ثبت کنید.

4. تبلیغات متنی

پلتفرم لینکدین کانال مناسبی است که می تواند تبلیغات را نیز به نمایش بگذارد. اینها می توانند متن، عکس یا غیره باشند. اینها تبلیغات کوچکتر و فشرده تر در مقایسه با محتوای حمایت شده هستند.


کسب و کار خود را در لینکدین بازاریابی کنید

کسب و کار خود را در لینکدین بازاریابی کنید

آیا برای شروع بازاریابی کسب و کار خود در لینکدین آماده اید؟

با به‌روزرسانی‌ها و افزوده‌های فراوان لینکدین، ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چگونه این شبکه همچنان خود را به یک منبع و پلتفرم یکپارچه برای بازاریابان، جویندگان کار، جویندگان شهرت و دیگر متخصصان تبدیل می‌کند. بازاریابی را در لینکدین با آزمایش یکی از این بهترین شیوه ها شروع کنید.


مقاله قبلیآموزش اینستاگرام مارکتینگ (بازاریابی اینستاگرام)
مقاله بعدیراهنمای جامع گوگل آنالیتیکس
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه