چطور در لینکدین از فهرست فرصت های شغلی و استخدام استعدادهای جدید با آگهی های شغلی و از تأییدیه های لینکدین استفاده کنیم.
1. از جستجوهای ذخیره شده و هشدارهای جستجو در LinkedIn Recruiter استفاده کنید.
اگر از LinkedIn Recruiter استفاده میکنید، میتوانید از Saved Searches برای ذخیره معیارهای جستجوی خود استفاده کنید - اگر فرصتهای شغلی را از طریق لینکدین بازاریابی میکنید، این یک ابزار عالی برای کمربند ابزار شما است.
با این ویژگی، میتوانید هر تعداد جستجو را که میخواهید ذخیره کنید و زمانی که نامزدهای جدید با اصلاحات فیلتر و معیارهای شما مطابقت دارند، هشدار دریافت کنید. می توانید انتخاب کنید که هشدارهای جستجوی روزانه یا هفتگی را از سیستم در مورد نتایج مرتبط از طریق صفحه اصلی Recruiter دریافت کنید.
2. فهرست فرصت های شغلی و استخدام استعدادهای جدید با آگهی های شغلی لینکدین.
و در مورد فرصتهای شغلی باز کسبوکارتان، فراموش نکنید که موقعیتهای جدید خود را در صفحه مشاغل لینکدین اضافه و بازاریابی کنید.
در اینجا، نامزدها می توانند با جستجوی کلمات کلیدی خاص مانند عنوان شغل، صنعت، محل کار، حقوق، سطح تجربه و موارد دیگر درباره کسب و کار و فرصت های شغلی شما اطلاعات کسب کنند.
3. از تأییدیه های لینکدین استفاده کنید.
لینکدین قابلیتی به نام تاییدیه ها را ارائه می دهد – این به شما امکان می دهد با تایید مهارت های افرادی که با آنها کار می کنید، آنها را بشناسید.
میتوانید مهارتهای افرادی را که از نزدیک با آنها کار میکنید تبلیغ و تأیید کنید تا به آنها کمک کنید به کسب و کارهای دیگر ارجاع داده شوند، نمایههایشان را چشمگیرتر کنید، حمایت خود را نشان دهید و موارد دیگر.
4. از Open Profile برای ارسال پیام به افرادی که به آنها متصل نیستید استفاده کنید.
برای انشعاب و ایجاد ارتباطات جدید با شرکای بالقوه، مشتریان و سایر رهبران صنعت، ممکن است بخواهید پیامی شخصی برای آنها ارسال کنید.
لینکدین، شما امکان می دهد برای افرادی که با آنها ارتباط درجه یک مشترک دارید پیام ارسال کنید. اما آیا میدانستید که برخی از افراد به شما اجازه میدهند به هر حال برای آنها پیام ارسال کنید، حتی اگر متصل نباشید؟
این کار به این صورت است: امکان عضویت در شبکه Open Profile فقط برای دارندگان حساب Premium در دسترس است، اما این امکان را به این کاربران میدهد که بدون در نظر گرفتن نوع عضویت، برای هر عضو دیگر لینکدین پیام ارسال کنند.
علاوه بر این، گزینههایی برای ارسال پیام به کسانی که هنوز با آنها ارتباط ندارید وجود دارد، مانند ارسال درخواست برای اتصال با یک یادداشت (البته ما استفاده بیش از حد از این تکنیک را توصیه نمیکنیم). علاوه بر این، اگر یک حساب پریمیوم دارید، می توانید از InMail استفاده کنید.
5. برون داد ارتباطات.
اکنون، بر کسی پوشیده نیست که میتوانید از ارتباطاتی که در لینکدین ایجاد میکنید، برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید و پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید. صادر کردن ارتباطات شما - برای مثال به یک سیستم مدیریت تماس - یک مکان عالی برای شروع است.
تحت تنظیمات پیشرفته خود، می توانید برون داد ارتباطات لینکدین خود را شروع کنید.
6. اتصالات خود را برای رشد شبکه حرفه ای خود سفارشی کنید.
لینکدین ویژگی هایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند شبکه حرفه ای خود را توسعه دهید و ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید. بسته به آنچه که به دنبال انجام آن هستید، چندین راه برای انجام این کار وجود دارد.
در اینجا چند نمونه آورده شده است:
بسته به سطح ارزش آنها برای کسب و کارتان، اتصالات را اضافه، مشاهده و حذف کنید.
کنترل کنید چه کسی می تواند ارتباطات شما را ببیند - شاید شما می خواهید یا نمی خواهید رقبای شما آن لیست افراد را ببینند.
از ارتباطات درجه دوم و سوم خود برای رشد شبکه و ایجاد روابط جدید استفاده کنید.
مخاطبین خود را از ایمیل و سایر منابع وارد کرده و همگام کنید تا با همکاران، شرکا، سرنخ ها و مشتریان در سراسر صفحه در ارتباط باشید. این ارتباطات محتوای شما را در مکانهای مختلف میبینند، بنابراین اطلاعات بیشتری در مورد اینکه شما بهعنوان یک کسبوکار چه کسی هستید، مییابند و رابطهشان را با برند شما عمیقتر میکنند.
7. به گروه های لینکدین بپیوندید.
گروه های لینکدین یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با افرادی است که در صنعت شما کار می کنند یا به آن علاقه مند هستند. آنها به عنوان مرکزی برای شما و سایر اعضا برای به اشتراک گذاشتن محتوا، رشد لیست مخاطبین خود، تثبیت خود به عنوان یک متخصص در این زمینه و افزایش آگاهی از برند عمل می کنند.
چندین مزیت دیگر از پیوستن به گروه های لینکدین حاصل می شود. برای مثال، با پیوستن به گروههای مرتبط با صنعت خود و شرکت در بحثهای درون آن گروهها، رهبری فکری را در صنعت خود القا خواهید کرد.
علاوه بر این، با پیوستن به گروه ها، می توانید پروفایل های کامل سایر اعضای همان گروه را بدون اتصال مشاهده کنید. همچنین، اگر عضوی از همان گروه با کاربر دیگری هستید، لینکدین به شما اجازه میدهد تا حداکثر 15 پیام 1:1 رایگان در ماه برای سایر اعضای گروه ارسال کنید (معمولاً، فقط در صورتی میتوانید این کار را انجام دهید که اولین نفر باشید. ).
8. گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید.
ایجاد یک گروه لینکدین از خودتان را در نظر بگیرید.
شما می توانید از گروه خود برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود، رشد جامعه ای از طرفداران، ایجاد ایده های محتوای بازاریابی جدید، ارتقاء آگاهی از برند و ایجاد سرنخ های جدید استفاده کنید.
9. با گروه لینکدین خود ارتباط برقرار کنید.
و با این توجه، دلایل بیشتری برای ایجاد گروه خود در لینکدین وجود دارد. در واقع، یکی از مزایای مدیریت یک گروه لینکدین این است که لینکدین تعامل و برقراری ارتباط با اعضای گروهی که شما مسئول آن هستید را ساده می کند.
می توانید برای اعضای گروه پیام ارسال کنید یا یک پست گروهی ایجاد کنید. ارسال پیام به شما این امکان را می دهد که مستقیماً یکی از اعضای گروه خود را بنویسید یا محتوا را از صفحه گروه خود با آنها به اشتراک بگذارید. اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن با یک فرد خاص در گروه خود دارید، عالی است. ایجاد یک پست گروهی به شما امکان می دهد هر محتوایی را که می خواهید در صفحه گروه خود به اشتراک بگذارید که برای شروع بحث ایده آل است.
10. به روز رسانی های وضعیت لینکدین خود را در توییتر به اشتراک بگذارید.
حساب توییتر خود را به نمایه لینکدین خود اضافه کنید تا بتوانید بهروزرسانیهای وضعیت را در پلتفرمها به اشتراک بگذارید. این همچنین یک راه عالی برای تقویت فالوورهای توییتر و ارتباطات لینکدین شما است.
11. در بهروزرسانیهای وضعیت خود از ذکر @ استفاده کنید.
آیا می خواهید کاربر یا شرکت دیگری در لینکدین به روز رسانی وضعیت شما را ببیند؟ در لینکدین، میتوانید کاربران و سایر شرکتها را در بهروزرسانیهای استاتوس خود برچسبگذاری کنید - یا نام@ کنید.
نماد @ را بلافاصله به دنبال نام کاربر/شرکت در بهروزرسانی وضعیت یا پست خود وارد کنید. در نتیجه، به آن کاربر/شرکت هشدار داده میشود که شما به آنها اشاره کردهاید، و نام آنها نیز به نمایه و صفحهاش در خود بهروزرسانی وضعیت پیوند داده میشود. این یک راه عالی برای افزایش تعامل و تعامل در محتوای شما و همچنین بهبود آگاهی از برند است.
12. صفحات ویترین لینکدین را ایجاد کنید.
صفحات ویترینی لینکدین صفحات ویژه ای هستند که از صفحه کسب و کار شما منشعب می شوند تا ابتکارات و کمپین های خاصی را برجسته کنند یا محتوای خاصی را که روی آن کار می کنید را نشان دهند.
صفحات ویترینی را به عنوان پسوند صفحه اصلی خود در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد محصولات خاصی را تبلیغ کنید یا به شخصیت های بازاریابی خود پاسخ دهید - این یک تجربه شخصی سازی شده و هدفمند برای بازدیدکنندگان صفحه شما فراهم می کند. این یک راه عالی برای گسترش شبکه شما در لینکدین است زیرا سایر کاربران می توانند صفحه(های) ویترین شما را دنبال کنند حتی اگر صفحه اصلی شما را دنبال نکرده باشند.
13. به روز رسانی وضعیت شرکت را ارسال کنید و آنها را هدف قرار دهید.
بهروزرسانیهای وضعیت کسبوکارتان را در صفحه لینکدین خود منتشر کنید تا دنبالکنندگانتان ببینند. این باعث میشود که اتصالات لینکدین شما در ارتباط با آخرین پیشرفتها، کار، محتوا و بهروزرسانیهای کسبوکار شما فعال و در جریان باشد. در به روز رسانی وضعیت خود، می توانید اطلاعات مکتوب، تصاویر، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.
همچنین میتوانید بهروزرسانیهای وضعیت لینکدین هدفمند را برای افراد و گروههای خاص در بین مخاطبان خود ارسال کنید. برای انجام این کار، از معیارهایی مانند اندازه شرکت، صنعت، عملکرد شغلی، ارشدیت، جغرافیا، زبان و یا با درج / حذف کارکنان شرکت استفاده کنید.
این بهروزرسانیهای هدفمند در صفحه شما - یا صفحه نمایشی - و همچنین در لینکدین برای کاربران هدف ظاهر میشوند (مخصوصاً در فید بهروزرسانیهای شبکه آنها).
14. امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار لینکدین را بررسی کنید.
میتوانید با استفاده از امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار این پلتفرم متوجه شوید که محتوای بازاریابی ارگانیک و پولی لینکدین شما چقدر تأثیرگذار است.
امتیاز بازاریابی محتوای شما با سنجش میزان درگیری کلی مخاطب با محتوای شما، تأثیر شما را بر لینکدین به شما می گوید. محتوای پرطرفدار به شما میگوید که چه موضوعاتی را پست میکنید و محتوایی را در مورد آن به اشتراک میگذارید که با گروههای مخاطب خاصی در پلتفرم طنین انداز شده است و به شما امکان میدهد محتوای خود را برای تأثیر بیشتر بهینه کنید.
15. محتوای پولی لینکدین و تبلیغات بومی را آزمایش کنید.
اگر به دنبال تکمیل تلاش های بازاریابی لینکدین ارگانیک خود با برخی تبلیغات پولی هستید، تبلیغات لینکدین انتخاب هوشمندانه ای است. یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات لینکدین: گزینه های هدف گذاری.
تبلیغات PPC لینکدین به شما امکان می دهد عناوین شغلی خاص، عملکردهای شغلی، صنایع یا اندازه شرکت را برای نام بردن چند مورد هدف قرار دهید – می دانید، افرادی که به احتمال زیاد به چیزی که می فروشید می خواهند/ نیاز دارند.
16. محتوا را از طریق پلت فرم انتشار لینکدین به اشتراک بگذارید.
خبر خوب! دیگر لازم نیست برای انتشار مقالات جدید در لینکدین یک اینلوئنسر لینکدین باشید. انتشار برای همه کاربران در پلتفرم در دسترس است. آزمایش کنید که چگونه این ویژگی می تواند از اهداف بازاریابی شما با ایجاد محتوا و تبلیغ آن در صفحه لینکدین کسب و کار شما پشتیبانی کند.
به عنوان مثال، ممکن است با انتقال محتوا از وبلاگ خود به لینکدین آزمایش کنید - به این ترتیب، می توانید اشتراک های وبلاگ خود را از طریق لینکدین ارتقا دهید.
17. یک دکمه Page Follow را به وب سایت خود اضافه کنید.
برای تبلیغ حضور لینکدین شرکت خود و محتوایی که در پلتفرم به اشتراک می گذارید، دکمه Follow Company LinkedIn را به وب سایت خود اضافه کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان وب سایت شما صفحه لینکدین شما را از طریق سایت شما دنبال می کنند، به طور خودکار به شما متصل می شوند و می توانند آخرین به روز رسانی های شرکت شما را در پلتفرم مشاهده کنند.
با استفاده از این روش، می توانید تعامل و تعداد اتصالات خود را در لینکدین با هدایت ترافیک به پلتفرم به طور مستقیم از وب سایت خود افزایش دهید.
18. عملکرد بازاریابی لینکدین خود را تجزیه و تحلیل کنید.
تلاش های بازاریابی لینکدین شما چگونه پیش می رود؟ تجزیه و تحلیل تلاش های شما و انجام تنظیمات لازم برای موفقیت شما در پلت فرم بسیار مهم است.
لینکدین دارای تجزیه و تحلیل عمیق صفحه و همچنین ابزارهای گزارش دهی برای مشاغل برای ارزیابی عملکرد کلی است. دادههای خاصی درباره میزان تأثیرگذاری بهروزرسانیهای وضعیت، محتوا، و دسترسی شما و همچنین جزئیات مربوط به تعامل و دنبالکنندگان صفحه شما (مانند جمعیتشناسی اعضای مخاطب) وجود دارد.